Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 918592

Razvijanje učeničke autonomije učenja u hrvatskome kao inome jeziku


Udier, Sanda Lucija; Čilaš Mikulić, Marica; Gulešić Machata, Milvia
Razvijanje učeničke autonomije učenja u hrvatskome kao inome jeziku // Croaticum Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 3. zbornik radova / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio-Toni (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 101-116


CROSBI ID: 918592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvijanje učeničke autonomije učenja u hrvatskome kao inome jeziku
(Development of learners' autonomy in Croatian as a foreign language)

Autori
Udier, Sanda Lucija ; Čilaš Mikulić, Marica ; Gulešić Machata, Milvia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Croaticum Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 3. zbornik radova

Urednik/ci
Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio-Toni

Izdavač
FF Press

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
101-116

ISBN
978-953-175-597-9

Ključne riječi
učenička autonomija, hrvatski kao ini jezik, strategije razvijanja autonomije
(learners' autonomy, Croatian as a foreign language, autonomy development strategies)

Sažetak
Učenik je aktivan sudionik u vlastitom procesu učenja i kao takav treba snositi dio odgovornosti za postizanje ishoda učenja. U članku će biti riječi o tome kako se teorija učeničke autonomije može primijeniti u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika. Razvijanje autonomije učenja važno je iz dva glavna razloga: jedan je što su učenici s višim stupnjem autonomije uspješniji u učenju i ostvaruju bolje rezultate, a drugi je što se većina programa po kojima se poučava hrvatski kao ini jezik odlikuje malom, često nedovoljnom količinom nastavnih sati i zbog toga je razvijanje učeničke autonomije, poticanje učenika da preuzmu što više odgovornosti za vlastito učenje te njihovo osamostaljivanje vrlo važno za svakoga lektora koji poučava hrvatski kao ini jezik. U članku su izneseni u praksi provjereni modeli razvijanja učeničke autonomije u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika s posebnim osvrtom na pojedine jezične vještine. Pokazana je progresija razvijanja stupnja autonomije s obzirom na stupanj ovladanosti hrvatskim jezikom budući da se mogućnosti za razvijanje autonomije i samoregulacije povećavaju kako se povećava stupanj ovladanosti hrvatskim kao inim jezikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Udier, Sanda Lucija; Čilaš Mikulić, Marica; Gulešić Machata, Milvia
Razvijanje učeničke autonomije učenja u hrvatskome kao inome jeziku // Croaticum Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 3. zbornik radova / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio-Toni (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 101-116
Udier, S., Čilaš Mikulić, M. & Gulešić Machata, M. (2017) Razvijanje učeničke autonomije učenja u hrvatskome kao inome jeziku. U: Banković-Mandić, I., Čilaš Mikulić, M. & Juričić, A. (ur.) Croaticum Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika 3. zbornik radova. Zagreb, FF Press, str. 101-116.
@inbook{inbook, author = {Udier, Sanda Lucija and \v{C}ila\v{s} Mikuli\'{c}, Marica and Gule\v{s}i\'{c} Machata, Milvia}, year = {2017}, pages = {101-116}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ka autonomija, hrvatski kao ini jezik, strategije razvijanja autonomije}, isbn = {978-953-175-597-9}, title = {Razvijanje u\v{c}eni\v{c}ke autonomije u\v{c}enja u hrvatskome kao inome jeziku}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ka autonomija, hrvatski kao ini jezik, strategije razvijanja autonomije}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Udier, Sanda Lucija and \v{C}ila\v{s} Mikuli\'{c}, Marica and Gule\v{s}i\'{c} Machata, Milvia}, year = {2017}, pages = {101-116}, keywords = {learners' autonomy, Croatian as a foreign language, autonomy development strategies}, isbn = {978-953-175-597-9}, title = {Development of learners' autonomy in Croatian as a foreign language}, keyword = {learners' autonomy, Croatian as a foreign language, autonomy development strategies}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font