Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 918171

Zašto socijalni pedagozi?


Silov, Mile
Zašto socijalni pedagozi? // Školske novine, 26 (1985), 16; 2-2 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 918171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto socijalni pedagozi?
(Why social pedagogues?)

Autori
Silov, Mile

Izvornik
Školske novine (0037-6531) 26 (1985), 16; 2-2

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
Škola ; stručni suradnik ; socijalni rad ; defektologija ; pedagogija ; socijalni pedagog
(School ; professional associate ; social work ; special education ; pedagogy ; social educator)

Sažetak
Autor je napisao kritički osvrt na dokument pod nazivom „Prijedlog mreže za uvođenje defektologa-socijalnog pedagoga u osnovne škole grada Zagreba“, Zavod za prosvjetno-pedagošku službu grada Zagreba i Zajednica općina Zagreba, autori: Mladen Tomić, Štefica Ban, Josipa Bašić, Matija Trakoštanec i Ivan Vrgoč. Svi navedeni autori djeluju na području defektologije i socijalnog rada. Autori „Prijedloga mreže...“ navode programa rada socijalnog pedagoga i moguću mrežu 14 osnovnih škola u kojima bi radili socijalni pedagozi.. Autor analizira dosadašnji rada stručnih suradnika u našem školskom sustavu i planiranje budućeg razvoja stručno- pedagoške službe (pedagoga, psihologa i dr.). To je potrebno i zbog mogućeg uvođenja novih profila stručnih suradnika, kao što je socijalni pedagog. Autor podsjeća da je u tijeku akcija unapređivanja kvalitete rada stručnih suradnika. Plan je objaviti programski dokument u kojem će njegovi autori napisati: cilj i zadatke stručnih suradnika, program rada, kadrovski normativ i druga pitanja važna za uspješno djelovanje stručnih suradnika u školskom sustavu. Autor smatra da je uvođenje 14 socijalnih pedagoga u zagrebačke osnovne škole primjer tehnokratskog mišljenja. Stalno uvođenje novih profila stručnih suradnika vodi „razmrvljenom radu“ u školskom sustavu, posebno ako se uvođenje socijalnih pedagoga obrazlaže potrebom smanjivanja društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladih. Podnaslovi: Da bi se izbjegla kolizija profila stručnih suradnika, treba razmotriti mogućnost integriranja studija za socijalni rad, defektologiju i pedagogiju ; Primjer tehnokratskog mišljenja i Beogradsko iskustvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Silov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Silov, Mile
Zašto socijalni pedagozi? // Školske novine, 26 (1985), 16; 2-2 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Silov, M. (1985) Zašto socijalni pedagozi?. Školske novine, 26 (16), 2-2.
@article{article, author = {Silov, Mile}, year = {1985}, pages = {2-2}, keywords = {\v{S}kola, stru\v{c}ni suradnik, socijalni rad, defektologija, pedagogija, socijalni pedagog}, journal = {\v{S}kolske novine}, volume = {26}, number = {16}, issn = {0037-6531}, title = {Za\v{s}to socijalni pedagozi?}, keyword = {\v{S}kola, stru\v{c}ni suradnik, socijalni rad, defektologija, pedagogija, socijalni pedagog} }
@article{article, author = {Silov, Mile}, year = {1985}, pages = {2-2}, keywords = {School, professional associate, social work, special education, pedagogy, social educator}, journal = {\v{S}kolske novine}, volume = {26}, number = {16}, issn = {0037-6531}, title = {Why social pedagogues?}, keyword = {School, professional associate, social work, special education, pedagogy, social educator} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font