Pregled bibliografske jedinice broj: 918068
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija // Školske novine, 54 (2005), 2546; 6-6 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)
CROSBI ID: 918068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija
(Unacceptable Recommendations for the Establishment of Teacher Studies)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Školske novine (0037-6531) 54
(2005), 2546;
6-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, komentar, stručni
Ključne riječi
Učitelj ; studij ; Sveučilište u Zagrebu ; načela i preporuke ; sveučilišni studij ; stručni studij
(Teacher ; study ; University of Zagreb ; principles and recommendations ; university study ; professional study)
Sažetak
Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje 17. ožujka 2005. godine usvojilo je dokument pod naslovom „Načela i preporuke za ustroj učiteljskih i nastavničkih studija u Republici Hrvatskoj“. Mile Silov, dekan Učiteljske akademije u Zagrebu u Otvorenom pismu 21. ožujka 2005. godine izražava nezadovoljstvo kako su učiteljski studiji definirani u spomenutom dokumentu. Otvoreno pismo upućeno je Draganu Primorcu, ministru znanosti, obrazovanja i športa, Rektorskom zboru visokih učilišta u Republici Hrvatskoj, senatima sveučilišta, Saborskom odboru za obrazovanje, znanost i kulturu te javnim glasilima. Dekan Učiteljske akademije smatra da učiteljski studiji u Hrvatskoj trebaju postati sveučilišni studiji. Nije prihvatljiva dvojba sveučilišni ili stručni studiji. Autori dokumenta „Načela i preporuke...“ zanemaruju europska i svjetska iskustva u organizaciji učiteljskih studija, posebno ISCED – Međunarodnu standardnu klasifikaciju obrazovanja prema kojem se primarno obrazovanje izvodi najmanje šest godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija