Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 918068

Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija


Silov, Mile
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija // Školske novine, 54 (2005), 2546; 6-6 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)


CROSBI ID: 918068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija
(Unacceptable Recommendations for the Establishment of Teacher Studies)

Autori
Silov, Mile

Izvornik
Školske novine (0037-6531) 54 (2005), 2546; 6-6

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, komentar, stručni

Ključne riječi
Učitelj ; studij ; Sveučilište u Zagrebu ; načela i preporuke ; sveučilišni studij ; stručni studij
(Teacher ; study ; University of Zagreb ; principles and recommendations ; university study ; professional study)

Sažetak
Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje 17. ožujka 2005. godine usvojilo je dokument pod naslovom „Načela i preporuke za ustroj učiteljskih i nastavničkih studija u Republici Hrvatskoj“. Mile Silov, dekan Učiteljske akademije u Zagrebu u Otvorenom pismu 21. ožujka 2005. godine izražava nezadovoljstvo kako su učiteljski studiji definirani u spomenutom dokumentu. Otvoreno pismo upućeno je Draganu Primorcu, ministru znanosti, obrazovanja i športa, Rektorskom zboru visokih učilišta u Republici Hrvatskoj, senatima sveučilišta, Saborskom odboru za obrazovanje, znanost i kulturu te javnim glasilima. Dekan Učiteljske akademije smatra da učiteljski studiji u Hrvatskoj trebaju postati sveučilišni studiji. Nije prihvatljiva dvojba sveučilišni ili stručni studiji. Autori dokumenta „Načela i preporuke...“ zanemaruju europska i svjetska iskustva u organizaciji učiteljskih studija, posebno ISCED – Međunarodnu standardnu klasifikaciju obrazovanja prema kojem se primarno obrazovanje izvodi najmanje šest godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Silov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Silov, Mile
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija // Školske novine, 54 (2005), 2546; 6-6 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)
Silov, M. (2005) Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija. Školske novine, 54 (2546), 6-6.
@article{article, author = {Silov, Mile}, year = {2005}, pages = {6-6}, keywords = {U\v{c}itelj, studij, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, na\v{c}ela i preporuke, sveu\v{c}ili\v{s}ni studij, stru\v{c}ni studij}, journal = {\v{S}kolske novine}, volume = {54}, number = {2546}, issn = {0037-6531}, title = {Neprihvatljive preporuke za ustroj u\v{c}iteljskih studija}, keyword = {U\v{c}itelj, studij, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, na\v{c}ela i preporuke, sveu\v{c}ili\v{s}ni studij, stru\v{c}ni studij} }
@article{article, author = {Silov, Mile}, year = {2005}, pages = {6-6}, keywords = {Teacher, study, University of Zagreb, principles and recommendations, university study, professional study}, journal = {\v{S}kolske novine}, volume = {54}, number = {2546}, issn = {0037-6531}, title = {Unacceptable Recommendations for the Establishment of Teacher Studies}, keyword = {Teacher, study, University of Zagreb, principles and recommendations, university study, professional study} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font