Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 91798

Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije


Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić,; Sunčica
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 91798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije
(The influence of structured games on peer attitudes toward learning disabled pupils)

Autori
Fulgosi-Masnjak, Rea ; Dalić-Pavelić, ; Sunčica

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37. (2001), 2; 179-191

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Strukturirane igre; stavovi vršnjaka; teškoće u učenju
(Strustured games; peer attitudes;; learning-disabled pupils)

Sažetak
Eliminirajući segregacijske mehanizme vršnjaka ,edukacijska integracija trebala bi poticati socijalnu integraciju učenika s posebnim potrebama. Uzorak se sastojao od osnovnoškolske djece oba spola u dobi od 10 do 14 godina u čije razrede su integrirani učenici s teškoćama u učenju. Jednom tjedno tijekom školske godine razredi su bili uključeni u program strukturiranih igara. Inicijalni rezultati istraživanja pokazali su nepovoljne stavove vršnjaka prema učenicima s teškoćama u učenju dok je poslije programa strukturiranih igara zabilježena pozitivna promjena u stavovima. Učenici su nakon programa statistički značajno promijenili stavove u pozitivnom smjeru u odnosu na integraciju vršnjaka s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rea Fulgosi-Masnjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić,; Sunčica
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Fulgosi-Masnjak, R., Dalić-Pavelić, . & Sunčica (2001) Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2), 179-191.
@article{article, author = {Fulgosi-Masnjak, Rea and Dali\'{c}-Paveli\'{c},}, year = {2001}, pages = {179-191}, keywords = {Strukturirane igre, stavovi vr\v{s}njaka, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37.}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova u\v{c}enika bez te\v{s}ko\'{c}a u razvoju prema u\v{c}enicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije}, keyword = {Strukturirane igre, stavovi vr\v{s}njaka, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Fulgosi-Masnjak, Rea and Dali\'{c}-Paveli\'{c},}, year = {2001}, pages = {179-191}, keywords = {Strustured games, peer attitudes, , learning-disabled pupils}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37.}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {The influence of structured games on peer attitudes toward learning disabled pupils}, keyword = {Strustured games, peer attitudes, , learning-disabled pupils} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Special Education Needs Abstracts
  • EMBASE
  • ECER-ERIC
  • content Pages in Education





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font