Pregled bibliografske jedinice broj: 91798
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 91798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije
(The influence of structured games on peer attitudes toward learning disabled pupils)
Autori
Fulgosi-Masnjak, Rea ; Dalić-Pavelić, ; Sunčica
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37.
(2001), 2;
179-191
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Strukturirane igre; stavovi vršnjaka; teškoće u učenju
(Strustured games; peer attitudes;; learning-disabled pupils)
Sažetak
Eliminirajući segregacijske mehanizme vršnjaka ,edukacijska integracija trebala bi poticati socijalnu integraciju učenika s posebnim potrebama. Uzorak se sastojao od osnovnoškolske djece oba spola u dobi od 10 do 14 godina u čije razrede su integrirani učenici s teškoćama u učenju. Jednom tjedno tijekom školske godine razredi su bili uključeni u program strukturiranih igara. Inicijalni rezultati istraživanja pokazali su nepovoljne stavove vršnjaka prema učenicima s teškoćama u učenju dok je poslije programa strukturiranih igara zabilježena pozitivna promjena u stavovima. Učenici su nakon programa statistički značajno promijenili stavove u pozitivnom smjeru u odnosu na integraciju vršnjaka s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Rea Fulgosi-Masnjak
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Education Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- content Pages in Education