Pregled bibliografske jedinice broj: 917585
Vještina pisanja i uspjeh u školi
Vještina pisanja i uspjeh u školi // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 32 (1996), 2; 13-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 917585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vještina pisanja i uspjeh u školi
(Writing skill, teacher evaluation, and success in school)
Autori
Farago, Emica
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 32
(1996), 2;
13-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sposobnost pisanja, uspjeh u školi,
(Writing skill, teacher evaluation, and success in school)
Sažetak
Uzorak su sačinjavale dvije skupine ispitanika: skupina s teškoćama i skupna bez poteškoća u pisanom jeziku. Ukupno je bilo 90 ispitanika, u svakoj skupini po 45-ero diece, polaznika trećih razreda redovitih osnovnih škola na području grada Zagreba izjednačenih po starosnoi dobi i socio-ekonomskom statusu roditelja. Postupkom kanoničke i regresijske analize došlo se do rezultata da pogreške u diktatu i sintaktički kvocijent predstavljaju značajne determinante uspjeha iz hrvatskog jezika i matematike, a isto tako sudjeljuju u predikciji nastavnikove prosudbe o učenikovim sposobnostima u pisanom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski