Pregled bibliografske jedinice broj: 917397
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi // Knjiga sveučilišnih specijalista / Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: MIT Press, 2012. str. 26-53
CROSBI ID: 917397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi
(Marketing aspects of Tourist Board "Savsko Sutlanske doline i brigi")
Autori
Bukovinski, Daniel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Knjiga sveučilišnih specijalista
Urednik/ci
Turkalj, Željko
Izdavač
MIT Press
Grad
Osijek
Godina
2012
Raspon stranica
26-53
ISBN
0-000-00000-0
Ključne riječi
sveučilište ; specijalisti ; Osijek
(university ; specialists ; Osijek)
Sažetak
U Knjizi sveučilišnih specijalista Poslijediplomskog specijalističkog studija "Marketing posebnih područja", Ekonomskog fakulteta u Osijeku, objavljena je tema poslijediplomskog rada Daniela Bukovinskog "Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi" s kratkim sadržajem i ocjenom rada. U samom radu autor razrađuje obilježja, viziju i ciljevi turističke destinacije Općina Brdovec, Dubravica i Marija Gorica kao bitne elemente njihove bolje turističke i gospodarske valorizacije. Svi se elementi završnog rada autora temelje na polazištima raspoloživih prirodnih, kulturnih, povijesnih, gospodarskih i turističkih resursa, usklađenih s trendovima suvremene turističke potražnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA