Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 917397

Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi


Bukovinski, Daniel
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi // Knjiga sveučilišnih specijalista / Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: MIT Press, 2012. str. 26-53


CROSBI ID: 917397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi
(Marketing aspects of Tourist Board "Savsko Sutlanske doline i brigi")

Autori
Bukovinski, Daniel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Knjiga sveučilišnih specijalista

Urednik/ci
Turkalj, Željko

Izdavač
MIT Press

Grad
Osijek

Godina
2012

Raspon stranica
26-53

ISBN
0-000-00000-0

Ključne riječi
sveučilište ; specijalisti ; Osijek
(university ; specialists ; Osijek)

Sažetak
U Knjizi sveučilišnih specijalista Poslijediplomskog specijalističkog studija "Marketing posebnih područja", Ekonomskog fakulteta u Osijeku, objavljena je tema poslijediplomskog rada Daniela Bukovinskog "Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi" s kratkim sadržajem i ocjenom rada. U samom radu autor razrađuje obilježja, viziju i ciljevi turističke destinacije Općina Brdovec, Dubravica i Marija Gorica kao bitne elemente njihove bolje turističke i gospodarske valorizacije. Svi se elementi završnog rada autora temelje na polazištima raspoloživih prirodnih, kulturnih, povijesnih, gospodarskih i turističkih resursa, usklađenih s trendovima suvremene turističke potražnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bukovinski, Daniel
Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi // Knjiga sveučilišnih specijalista / Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: MIT Press, 2012. str. 26-53
Bukovinski, D. (2012) Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi. U: Turkalj, Ž. (ur.) Knjiga sveučilišnih specijalista. Osijek, MIT Press, str. 26-53.
@inbook{inbook, author = {Bukovinski, Daniel}, editor = {Turkalj, \v{Z}.}, year = {2012}, pages = {26-53}, keywords = {sveu\v{c}ili\v{s}te, specijalisti, Osijek}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Marketin\v{s}ki aspekti osnivanja Turisti\v{c}ke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi}, keyword = {sveu\v{c}ili\v{s}te, specijalisti, Osijek}, publisher = {MIT Press}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Bukovinski, Daniel}, editor = {Turkalj, \v{Z}.}, year = {2012}, pages = {26-53}, keywords = {university, specialists, Osijek}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Marketing aspects of Tourist Board "Savsko Sutlanske doline i brigi"}, keyword = {university, specialists, Osijek}, publisher = {MIT Press}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font