Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 917321

Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj


Mihić, Mirela; Radman, Martina
Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj // Mostariensia, 24 (2006), 179-193 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 917321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj
(Buying preferences and shopping behavior of working and non-working women in Croatia)

Autori
Mihić, Mirela ; Radman, Martina

Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 24 (2006); 179-193

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zaposlene žene, domaćice, ponašanje u kupnji, preferencije, empirijsko istraživanje
(working wives, housewives, shopping behavior, preferences, empirical research)

Sažetak
Rad sadrži teorijski i istraživački dio. U prvom dijelu razmatraju se teorijske osnove i prezentiraju rezultati prethodnih istraživanja o utjecaju radnog statusa žene na njezino kupovno ponašanje. U empirijskom dijelu izlažu se metodologija i rezultati istraživanja. Svrha rada je ispitati razlikuju li se zaposlene i nezaposlene žene u svojim kupovnim navikama i ponašanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 150 ispitanica (75 zaposlenih i 75 nezaposlenih) u većim gradovima splitsko- dalmatinske županije. Polazeći od problematike i cilja istraživanja postavljena je temeljna hipoteza koju su rezultati istraživanja potvrdili. Naime, utvrđeno je da se kupovno ponašanje zaposlenih žena i domaćica razlikuje u većini razmatranih situacija. Izuzetak predstavlja lojalnost markama prehrambenih proizvoda i učestalost kupovine na akcijskim prodajama, kupnja gotove ili polugotove hrane te kozmetičkih proizvoda. Polazeći od teorijskih spoznaja i dobivenih rezultata istraživanja, autorice na kraju rada proizvođačima, marketerima i maloprodavačima, u domeni razmatrane problematike, daju odgovarajuće smjernice.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirela Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Mirela; Radman, Martina
Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj // Mostariensia, 24 (2006), 179-193 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Mihić, M. & Radman, M. (2006) Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj. Mostariensia, 24, 179-193.
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela and Radman, Martina}, year = {2006}, pages = {179-193}, keywords = {zaposlene \v{z}ene, doma\'{c}ice, pona\v{s}anje u kupnji, preferencije, empirijsko istra\v{z}ivanje}, journal = {Mostariensia}, volume = {24}, issn = {1023-8638}, title = {Kupovne preferencije i pona\v{s}anje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih \v{z}ena u Hrvatskoj}, keyword = {zaposlene \v{z}ene, doma\'{c}ice, pona\v{s}anje u kupnji, preferencije, empirijsko istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela and Radman, Martina}, year = {2006}, pages = {179-193}, keywords = {working wives, housewives, shopping behavior, preferences, empirical research}, journal = {Mostariensia}, volume = {24}, issn = {1023-8638}, title = {Buying preferences and shopping behavior of working and non-working women in Croatia}, keyword = {working wives, housewives, shopping behavior, preferences, empirical research} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CEOL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font