Pregled bibliografske jedinice broj: 916697
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 55-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 916697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u
školi: teorijsko polazište
(Cognitive-emotional approach to listening to music
in school: a theoretical starting point)
Autori
Vidulin, Sabina ; Radica, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 55-71
ISBN
978-953-7320-45-1
Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
osnovna škola, pristup, razine doživljaja, slušanje glazbe, stupnjevanje glazbenih karakteristika
(approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features)
Sažetak
U radu se predstavlja novi pristup slušanju glazbe u osnovnoj školi orijentiran na cjelovito primanje, razumijevanje i prihvaćanje umjetničkog glazbenog djela. U spoznajno- emocionalnom pristupu, spoznajni dio obilježava upoznavanje i razlikovanje strukturnih glazbenih sastavnica djela, dok se emocionalnim dijelom teži prihvaćanju glazbe. Pri slušanju glazbe predlaže se zamjećivanje karakteristika prvog, drugog i trećeg stupnja, od (slušno) lakše do teže uočljivih glazbenih karakteristika. Osim navedenoga, autorice sistematiziraju četiri razine glazbenog doživljaja koje vode prema trajnom zadržavanju primjera u glazbenoj memoriji učenika. Suočavanje s glazbenim djelom kroz aktivno slušanje, pamćenje, razumijevanje i prihvaćanje skladbe omogućit će da učenikovo znanje postane operativno te utjecati na oblikovanje njegovog kulturnovrijednosnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost
Napomena
Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli