Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 916557

Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup


Cvikić, Lidija; Dumančić, Mario
Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup // Knijga sažetaka
Wrocław, Poljska, 2017. str. 5-6 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 916557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup
(Information and Communication Technologies (ICT) in Learning Croatian as a Second Language - competence-based approach)

Autori
Cvikić, Lidija ; Dumančić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knijga sažetaka / - , 2017, 5-6

Skup
Učenje slavenskih jezika kao stranih – nove metode i tehnologije.

Mjesto i datum
Wrocław, Poljska, 23.11.2017. - 24.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, informacijske i komunikacijske tehnilogije, kompetencije nastavnika
(Croatian as other language, infomation and communication technologies, teacher competences)

Sažetak
Bez uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) teško je zamisliti suvremenu nastavu, a u nastavi inoga jezika uporaba IKT-a omogućuje usmjerenost na komunikaciju, autentičnost, prikladnost, međukulturnost, multimodalnost te razvoj svih jezičnih vještina. Stoga je uporaba IKT-a u različitim stupnjevima realnost i učenju hrvatskoga kao inoga jezika– od klasične nastave licem u lice s uporabom IKT-a, mješovite (hibridne) nastave ili u potpunosti online nastave hrvatskoga kao inoga jezika (Cvikić i Kanajet Šimić, 2012 ; Cvikić, Bošnjak i Kolaković, 2013). Posljedica uporabe IKT-a u nastavi jezika jest i promjena tradicionalnih uloga učitelja i učenika, što pretpostavlja i razvoj posebnih kompetencija. U ovome se radu raspravlja o uporabi IKT-a u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika s posebnim naglaskom na kompetencijama koje moraju razvijati učitelji i učenici kako bi jezična nastava uz uporabu IKT-a bila što učinkovitija. Na primjerima različitih vrsta nastave hrvatskoga kao inoga jezika raspravljat će se ponajprije o kompetencijama predavača u različitim fazama nastave: pripremi nastave uz uporabu IKT-a, neposrednome poučavanju i pružanju podrške učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (autor)

Avatar Url Mario Dumančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvikić, Lidija; Dumančić, Mario
Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup // Knijga sažetaka
Wrocław, Poljska, 2017. str. 5-6 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Cvikić, L. & Dumančić, M. (2017) Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup. U: Knijga sažetaka.
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija and Duman\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2017}, pages = {5-6}, keywords = {hrvatski kao ini jezik, informacijske i komunikacijske tehnilogije, kompetencije nastavnika}, title = {Informacijske i komunikacijske tehnologije u u\v{c}enju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup}, keyword = {hrvatski kao ini jezik, informacijske i komunikacijske tehnilogije, kompetencije nastavnika}, publisherplace = {Wroc\law, Poljska} }
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija and Duman\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2017}, pages = {5-6}, keywords = {Croatian as other language, infomation and communication technologies, teacher competences}, title = {Information and Communication Technologies (ICT) in Learning Croatian as a Second Language - competence-based approach}, keyword = {Croatian as other language, infomation and communication technologies, teacher competences}, publisherplace = {Wroc\law, Poljska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font