Pregled bibliografske jedinice broj: 916413
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Poučak, 17 (2017), 70; 46-57 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 916413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
(Application of active learning methods in teaching of multi-variable functions at technical faculty)
Autori
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana
Izvornik
Poučak (1332-3008) 17
(2017), 70;
46-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli
(active learning, concept test, functions of several variables)
Sažetak
U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb