Pregled bibliografske jedinice broj: 916110
Kognitivni intervjui - procjene valjanosti pitanja u istraživanjima subjektivne dobrobiti djece
Kognitivni intervjui - procjene valjanosti pitanja u istraživanjima subjektivne dobrobiti djece // Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 916110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivni intervjui - procjene valjanosti pitanja u istraživanjima subjektivne dobrobiti djece
(Cognitive interviews - assessing question validity in subjective well-being research)
Autori
Sučić, Ines ; Franc, Renata ; Babarović, Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji
/ Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara - Zagreb : Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017, 26-26
ISBN
9789538014161
Skup
Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji, 1. međunarodni znanstveno stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.12.2017. - 08.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dobrobit djece, kognitivni intervjui, razumijevanje pitanja
(children well-being, cognitive interviews, question comprehension)
Sažetak
U sklopu MyWeb projekta provedeni su kognitivni intervjui s djecom u kojima je korišten niz pitanja za samoprocjenu njihove subjektivne dobrobiti. Kognitivni intervjui predstavljaju kvalitativnu metodu za utvrđivanje valjanosti upitničkih i anketnih pitanja kojima se provjerava razumijevanje pitanja i načina odgovaranja ispitanika s ciljem ispitivanja: razumijevanja pitanja, dosjećanja, prosudbi/odlučivanja te davanja odgovora. U sklopu ovog projekta kognitivni intervjui su provedeni u 6 europskih zemalja (Hrvatska, Njemačka, Mađarska, Latvija, Španjolska i Velika Britanija) na ukupno 195 djece starosti 7 i 8 godina. U ovom izlaganju opisat će se metoda, postupak i sadržaj provedbe, obrade i analize kognitivnih intervjua s djecom te će biti prikazati osnovni rezultati zajedno s opisom iskustava djece i istraživača pri provođenju kognitivnih intervjua. Također će se raspravljati o prednostima, ali i izazovima i poteškoćama u provedbi istraživanja u međunarodnom kontekstu s posebnim naglaskom na smjernicama za buduća istraživanja subjektivne dobrobiti djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija