Pregled bibliografske jedinice broj: 916065
Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji
Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji // Economics & Management, Globalization Challenges
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2017. str. 499-505 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 916065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji
(Retail management tools and on-shelf out-of-stock consequences)
Autori
Nedovic Mirjana ; Guzovski, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Economics & Management, Globalization Challenges
/ - Beograd : Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2017, 499-505
ISBN
978-86-80194-06-6
Skup
International Scientific Conference on Economics and Management
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 30.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Nedovoljna zaliha proizvoda, upravljanje maloprodajom, akcijski proizvodi, potrošači
(Out-of-Stock, retai management, action products, customers)
Sažetak
Kako je danas tržište robe široke potrošnje izrazito turbulentno na kojem međusobno konkuriraju različite trgovine, a potrošači imaju priliku birati trgovinu ili maloprodajni lanac, te stoga, menadžment u maloprodaji treba nastojati izbjegavati situaciju nedovoljne količine robe kako na samoj polici u trgovini, na akcijski označenim mjestima ali i u skladišnim i drugim pričuvnim prostorima. Posebno je važno imati u svakom trenutku trajanja akcijske prodje proizvod koji se oglašava u katalogu s ciljem privlačenja kupaca i privolu na kupovinu. Cilj ovog rada jest ukazati na značaj pravilnog upravljanja nabavom robe za maloprodaju u vrijeme trajanja akcijskih cijena, ukazati na važnost pružanja određene razine usluge, te spoznati reakciju potrošača koji pod utjecajem marketinga ciljano dolaze u trgovinu. Posljedice koje proizlaze usljed nedovoljno dobrog upravljanja nabavom određenog akcijskog proizvoda utjeću loše na cjelokupnu percepciju potrošača o trgovini. U ovom radu će se istražiti u kojoj mjeri dostupnost proizvoda u trgovini može utjecati na percepciju potrošača kao o samoj trgovini tako i o menadžmentu koji upravlja maloprodjom u cijelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas