Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 915763

Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije


Krnčević, Lucija
Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar


CROSBI ID: 915763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije
(Relationship between goal orientations, emotion strategies and several positive orientation constructs)

Autori
Krnčević, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za psihologiju

Mjesto
Zadar

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
20

Mentor
Penezić, Zvjezdan

Ključne riječi
samoregulirano učenje, ciljne orijentacije, strategije regulacije emocija, pozitivna orijentacija
(self-regulated learning, goal orientations, emotion regulation strategies, positive orientation)

Sažetak
Obrazovanje predstavlja značajan faktor utjecaja na brojne ishode u životu pojedinca. S namjerom da učenje učine što privlačnijom aktivnosti, brojni su se znanstvenici okrenuli proučavanju razlika između uspješnih i neuspješnih učenika. Mnoga istraživanja pokazuju kako pojedinci koji efikasno samoreguliraju vlastito učenje imaju višestruke koristi, primjerice u vidu višeg samopouzdanja, uspješnije organizacije rada, efikasnijeg usvajanja znanja (čak i kada završe svoje formalno obrazovanje), korištenja adaptivnijih strategija regulacije emocija te veće psihološke dobrobiti. Istraživanje je imalo za cilj utvrditi odnos faceta ciljnih orijentacija, strategija regulacije emocija i konstrukata pozitivne orijentacije operacionaliziranih kroz psihološku dobrobit, omjer pozitivnih i negativnih iskustava te zadovoljstvo životom i studijem kod 230 studenata Sveučilišta u Zadru. Rezultati su pokazali da su zadovoljniji studijem oni studenti koji imaju izraženiju pristupajuću i izbjegavajuću ciljnu orijentaciju na učenje te pristupajuću ciljnu orijentaciju na izvedbu, dok je kod studenata sa izraženom ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda zabilježeno niže zadovoljstvo studijem. Studenti sa izraženom pristupajućom ciljnom orijentacijom na učenje i sa izbjegavajućom ciljnom orijentacijom na učenje su skloniji koristiti preispitivanje kognicija kao strategiju regulacije emocija, dok su sudionici sa izbjegavajućom ciljnom orijentacijom na izvedbu i sa ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda skloniji supresiji emocija. Nadalje, utvrđeno je da je psihološka dobrobit pozitivno povezana sa pristupajućom ciljnom orijentacijom na učenje, a negativno sa ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda. Dobivene rezultate istraživanja je potrebno uzeti sa dozom zadrške zbog relativno malog i nereprezentativnog uzorka. Nadalje, određene poteškoće proizlaze i iz karakteristika mjernog instrumenta jer nije moguće uvidjeti relativne odnose različitih ciljnih orijentacija kod istog ispitanika, niti je moguće kod jedne osobe utvrditi jednu, prevladavajuću ciljnu orijentaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Zvjezdan Penezić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krnčević, Lucija
Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
Krnčević, L. (2016) 'Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krn\v{c}evi\'{c}, Lucija}, year = {2016}, pages = {20}, keywords = {samoregulirano u\v{c}enje, ciljne orijentacije, strategije regulacije emocija, pozitivna orijentacija}, title = {Odnos ciljeva u\v{c}enja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije}, keyword = {samoregulirano u\v{c}enje, ciljne orijentacije, strategije regulacije emocija, pozitivna orijentacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krn\v{c}evi\'{c}, Lucija}, year = {2016}, pages = {20}, keywords = {self-regulated learning, goal orientations, emotion regulation strategies, positive orientation}, title = {Relationship between goal orientations, emotion strategies and several positive orientation constructs}, keyword = {self-regulated learning, goal orientations, emotion regulation strategies, positive orientation}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font