Pregled bibliografske jedinice broj: 915485
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište, Vukovar
CROSBI ID: 915485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće
(Key criteria when purchasing cars and clothes)
Autori
Čačić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište
Mjesto
Vukovar
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
27
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
kupnja, potrošači, čimbenici
(purchase, consumers, factors)
Sažetak
The American Marketing Association (AMA) definira ponašanje potrošača kao dinamičku interakciju spoznaje, ponašanja i čimbenika okružja, koji rezultiraju u ponašanju i razmjeni aspekata života potrošača. (Kesić, T., 2006:5) Ponašanje potrošača definira se i kao proces pribavljanja i konzumiranja proizvoda i usluga i ideja od potrošačke jedinice, a obuhvaća i poslije prodajne procese. Puno je čimbenika koji imaju utjecaj na ponašanje potrošača počevši od spola, godina, prihoda, obrazovanja i ostali o kojima nešto više u samom radu. Kod odluke u kupnji utječu osobni, društveni i psihološki čimbenici. Proces ponašanja potrošača izdvaja tri faze, faza kupovine, faza konzumiranja i faza odlaganja. Svaki potrošač pri kupnji prolazi proces donošenja odluke koji započinje spoznajom problema, a završava kupovinom i poslije kupovnim ponašanjem. U radu se putem anketnog upitnika na uzorku od 88 ispitanika nastojalo utvrditi koji su to čimbenici odnosno kriteriji koji utječu na odluku o kupnji i izbor automobila ili odjeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Marina Guzovski
(mentor)