Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 915485

Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće


Čačić, Luka
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište, Vukovar


CROSBI ID: 915485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće
(Key criteria when purchasing cars and clothes)

Autori
Čačić, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište

Mjesto
Vukovar

Datum
29.09

Godina
2017

Stranica
27

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
kupnja, potrošači, čimbenici
(purchase, consumers, factors)

Sažetak
The American Marketing Association (AMA) definira ponašanje potrošača kao dinamičku interakciju spoznaje, ponašanja i čimbenika okružja, koji rezultiraju u ponašanju i razmjeni aspekata života potrošača. (Kesić, T., 2006:5) Ponašanje potrošača definira se i kao proces pribavljanja i konzumiranja proizvoda i usluga i ideja od potrošačke jedinice, a obuhvaća i poslije prodajne procese. Puno je čimbenika koji imaju utjecaj na ponašanje potrošača počevši od spola, godina, prihoda, obrazovanja i ostali o kojima nešto više u samom radu. Kod odluke u kupnji utječu osobni, društveni i psihološki čimbenici. Proces ponašanja potrošača izdvaja tri faze, faza kupovine, faza konzumiranja i faza odlaganja. Svaki potrošač pri kupnji prolazi proces donošenja odluke koji započinje spoznajom problema, a završava kupovinom i poslije kupovnim ponašanjem. U radu se putem anketnog upitnika na uzorku od 88 ispitanika nastojalo utvrditi koji su to čimbenici odnosno kriteriji koji utječu na odluku o kupnji i izbor automobila ili odjeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čačić, Luka
Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište, Vukovar
Čačić, L. (2017) 'Ključni kriteriji pri kupovini automobila i odjeće', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište, Vukovar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}a\v{c}i\'{c}, Luka}, year = {2017}, pages = {27}, keywords = {kupnja, potro\v{s}a\v{c}i, \v{c}imbenici}, title = {Klju\v{c}ni kriteriji pri kupovini automobila i odje\'{c}e}, keyword = {kupnja, potro\v{s}a\v{c}i, \v{c}imbenici}, publisherplace = {Vukovar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}a\v{c}i\'{c}, Luka}, year = {2017}, pages = {27}, keywords = {purchase, consumers, factors}, title = {Key criteria when purchasing cars and clothes}, keyword = {purchase, consumers, factors}, publisherplace = {Vukovar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font