Pregled bibliografske jedinice broj: 915484
Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupovini
Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupovini, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
CROSBI ID: 915484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupovini
(INTERNET AS SOURCE OF INFORMATION IN THE PROCUREMENT OF THE DECISION ON THE SUPPLY)
Autori
Lukić, Stefan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Vukovar
Datum
05.12
Godina
2017
Stranica
31
Mentor
Dr. sc. Marina Guzovski, pred.
Ključne riječi
internet, informacija, kupovina
(internet, information, purchase)
Sažetak
Živimo u svijetu u kojemu ljudi do dobara i usluga dolaze robno-novčanom razmjenom. Novac, kao sredstvo razmjene, je ograničen resurs te o njegovoj količini ovisi hoće li, i u kojoj mjeri potrebe pojedinca ili društvene skupine biti zadovoljene. Kako bi se što više potreba zadovoljilo na što bolji mogući način, potencijalni kupci odnosno potrošači prije donošenja odluke o kupovini prikupljaju relevantne informacije kako bi u konačnici donijeli pravilnu odluku. Kao najjednostavniji i najbrži izvor informacija nameće se Internet. Internet je prodro u sve pore društva ; gotovo da ne postoji osoba koja se ne zna služiti osobnim računalom i Internetom. Raznolikost oblika, izvora i načina prikazivanja informacija na Internetu čine ovu globalnu mrežu idealnim izvorom informacija prilikom donošenja odluke o kupovini. Lakoća pristupa i ušteda vremena čine Internet najzastupljenijim izvorom informacija, međutim, kao i sve, Internet ima određene mane vezane dostupne informacije. Kao najveća mana pojavljuje se nepouzdanost izvora, budući da je moguće lažno predstavljanje, a shodno tome i davanje lažnih informacija. Ova pojava danas nije toliko česta, ali je svakako prisutna. Nemoguće je u potpunosti izbjeći i rizik od krađe osobnih podataka ili korištenja istih u marketinške ili druge svrhe. Nakon što je, na temelju informacija, donesena odluka o kupovini, istu je moguće i obaviti putem Interneta. Na taj način Internet postaje gotovo univerzalno sredstvo kupovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti