Pregled bibliografske jedinice broj: 915172
Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru
Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 915172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru
(The role of school libraries in improving the educational process and encouraging reading habits of pupils: a case study of the library of the primary school "Dr. Franjo Tudjman " in Beli Manastir)
Autori
Vinojčić Tota, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2015
Stranica
58
Mentor
Lakuš, Jelena
Ključne riječi
školska knjižnica, obrazovanje, čitalačke navike, čitanje, OŠ „Dr. Franjo Tuđman“, Beli Manastir
(school library, education, reading habits, reading, Elementary School "Dr. Franjo Tuđman", Beli Manastir)
Sažetak
Diplomski se rad bavi problematikom uloge školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitalačkih navika učenika osnovnoškolskog uzrasta. Nakon uvodnoga dijela u kojem se navode zakoni, pravilnici, standardi i smjernice na kojima se temelji rad školske knjižnice, detaljno se pojašnjavaju potrebne kompetencije školskog knjižničara, daju se smjernice za izradu godišnjeg plana, pojašnjava se važnost kvalitetne stručne suradnje te se daje pregled razloga vrednovanja rada školske knjižnice. Nadalje, na teoretskoj razini se pobliže pojašnjava odgojno-obrazovna uloga školskih knjižničara, te njihova važnost u usvajanju, poticanju i razvijanju čitalačkih navika. Na primjeru se knjižnice OŠ „Dr. Franje Tuđmana“ u Belom Manastiru nastoji prikazati rad školskog knjižničara kroz uvid u Godišnji plan rada školske knjižnice, izvješća s odgojno-obrazovnih radionica koje se organiziraju u prostoru knjižnice, provedeni intervju s voditeljicom knjižnice, kao i kroz istraživanje tjedne posjećenosti knjižnice. Na kraju se zaključuje da su školski knjižničari prepoznati kao bitne osobe u procesu poticanja stvaranja čitalačkih navika, kao osobe koje prepoznaju učeničke potrebe, te djeluju sukladno njima, motivirajući ih na čitanje i održavanje navike čitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti