Pregled bibliografske jedinice broj: 915129
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA // Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 89-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 915129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA
(FOSTERING OF CREATIVITY IN PRESCHOOL EDUCATION STUDENTS IN MUSIC TEACHING)
Autori
Bačlija Sušić, Blaženka ; Blašković, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 89-102
ISBN
978-953-7320-45-1
Skup
Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživanje, kreativnost, motivacija, nastava glazbe
(action research, creativity, motivation, music teaching)
Sažetak
U skladu sa zahtjevima suvremenog odgojno- obrazovnog sustava, u radu se želi ukazati na važnost poticanja kreativnosti budućih odgojitelja. Tijekom provedenog akcijskog istraživanja studenti 3. godine odgojiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu - Odsjeka u Petrinji, uz uobičajene reproduktivne aktivnosti, poticani su na aktivno sudjelovanje u različitim glazbeno-stvaralačkim aktivnostima koje ne podliježu evaluaciji. Cilj istraživanja bio je glazbeno-stvaralačkim aktivnostima potaknuti njihov slobodan kreativan izraz i doživljaj glazbe te na taj način posredno utjecati na njihov interes, motivaciju i opuštenost pri interpretaciji zadanog programa. Stajališta studenata dodatno su ispitana metodom semantičkog diferencijala, a korišten je i upitnik kojim su prikupljeni podaci o prethodnoj glazbenoj naobrazbi sudionika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb