Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 915129

POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA


Bačlija Sušić, Blaženka; Blašković, Jelena
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA // Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 89-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 915129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA
(FOSTERING OF CREATIVITY IN PRESCHOOL EDUCATION STUDENTS IN MUSIC TEACHING)

Autori
Bačlija Sušić, Blaženka ; Blašković, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 89-102

ISBN
978-953-7320-45-1

Skup
Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
istraživanje, kreativnost, motivacija, nastava glazbe
(action research, creativity, motivation, music teaching)

Sažetak
U skladu sa zahtjevima suvremenog odgojno- obrazovnog sustava, u radu se želi ukazati na važnost poticanja kreativnosti budućih odgojitelja. Tijekom provedenog akcijskog istraživanja studenti 3. godine odgojiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu - Odsjeka u Petrinji, uz uobičajene reproduktivne aktivnosti, poticani su na aktivno sudjelovanje u različitim glazbeno-stvaralačkim aktivnostima koje ne podliježu evaluaciji. Cilj istraživanja bio je glazbeno-stvaralačkim aktivnostima potaknuti njihov slobodan kreativan izraz i doživljaj glazbe te na taj način posredno utjecati na njihov interes, motivaciju i opuštenost pri interpretaciji zadanog programa. Stajališta studenata dodatno su ispitana metodom semantičkog diferencijala, a korišten je i upitnik kojim su prikupljeni podaci o prethodnoj glazbenoj naobrazbi sudionika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bačlija Sušić, Blaženka; Blašković, Jelena
POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA // Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 89-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bačlija Sušić, B. & Blašković, J. (2017) POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 5.
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka and Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {89-102}, keywords = {istra\v{z}ivanje, kreativnost, motivacija, nastava glazbe}, isbn = {978-953-7320-45-1}, title = {POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBE KOD STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA}, keyword = {istra\v{z}ivanje, kreativnost, motivacija, nastava glazbe}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka and Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {89-102}, keywords = {action research, creativity, motivation, music teaching}, isbn = {978-953-7320-45-1}, title = {FOSTERING OF CREATIVITY IN PRESCHOOL EDUCATION STUDENTS IN MUSIC TEACHING}, keyword = {action research, creativity, motivation, music teaching}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font