Pregled bibliografske jedinice broj: 915124
GLAZBENO STVARALAŠTVO U MONTESSORI VRTIĆU
GLAZBENO STVARALAŠTVO U MONTESSORI VRTIĆU, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja
CROSBI ID: 915124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GLAZBENO STVARALAŠTVO U MONTESSORI VRTIĆU
(MUSIC CREATIVITY IN THE MONTESSOSRI KINDERGARTEN)
Autori
Benko, Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja
Mjesto
Petrinja
Datum
04.12
Godina
2017
Stranica
36
Mentor
Jelena Blašković
Ključne riječi
glazbeni odgoj, glazbeno stvaralaštvo, Marija Montessori, Montessori odgojitelj, Montessori vrtić, pedagogija
(Maria Montessori, Montessori educator, Montessori kindergarten, music creativity, music education, pedagogy)
Sažetak
Rad se bavi tematikom glazbenog stvaralaštva u Montessori vtiću. U radu se definira mjesto Marije Montessori u modernome odgoju, to obuhvaća sve ono što je htjela postići kod djece. Ciljevi Montessori pedagogije su razvijanje spontanog učenja djece, poticanje djelovanja djeteta i njegove samostalnosti, te poštivanju djetetove osobnosti. Središte Montessori pedagogije je samo dijete, a temeljno načelo je pomoći mu u svim njegovim životnim razdobljima. Montessori pedagoija se u Republici Hrvatskoj po prvi puta pojavila 1991. godine otvaranjem prve privatne „Dječje kuće“ u Splitu. Montesori vrtići su organizirani prostori koji djeci nude razne poticaje i materijale uz pomoć kojih razvijaju svoje kognitivne, socijalne i motoričke spsosobnosti. Glazbeno stvaralaštvo dio je glazbenog obrazovanja Motessori vrtića. Stvaralaštvo ili kreativnost je proces u kojemu pojedinac stvara nešto sasvim novo pomoću svoje mašte i stečenih sposobnosti. Glazbeni razvoj djeteta dio je njegova općeg razvoja, a rana i predškolska dob optimalno je vrijeme za razvoj djetetovih glazbenih sposobnosti. U svakome djetetu postoji dječja kreativnost i nju treba razvijati. Važno je da djetetu kao njihovi odgojitelji pružimo mogućnost za stvaranjem jer ono ima potrebu stvarati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)