Pregled bibliografske jedinice broj: 915027
Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (ostalo)
CROSBI ID: 915027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(First Steps Towards Quality: Self-evaluation of ECEC institutions)
Autori
Antulić Majcen, Sandra i Pribela-Hodap, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
327
ISBN
978-953-7556-60-0
Ključne riječi
samovrednovanje, kvaliteta, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(self-evaluation, quality, ECEC)
Sažetak
Publikacija Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja nastala je kao rezultat petogodišnjega predanog rada na području kvalitete ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. U pet poglavlja sadržana je teorijska i metodološka podloga okvira samovrednovanja sustava ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, zatim okvir samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, rezultati implementacije procesa samovrednovanja u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, iskustva ustanova u procesu samovrednovanja i preporuke za unapređenje okvira samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. Publikacija sadrži priloge s detaljnim uputama, instrumentima, obrascima i drugim popratnim materijalima potrebnim za implementaciju procesa samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)