Pregled bibliografske jedinice broj: 914891
Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj
Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 747-776 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 914891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj
(Analysis of the methodological and technological aspects of study programs in the field of bussines and economics in the Republic of Croatia)
Autori
Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Garača, Željko
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 26
(2017), 2;
747-776
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
visoko obrazovanje ; metodološki i tehnološki aspekt ; HKO ; ekonomija i poslovna ekonomija ; ECONQUAL
(higher education ; methodological and technological aspects ; Croatian Qualifications Framework ; business and economics ; ECONQUAL)
Sažetak
Za potrebe projekta „ECONQUAL: Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomije“, a u okviru razvoja preporuka za inoviranje i unapređenje studijskih programa u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i ishodima učenja, provedena je analiza kurikuluma na javnim visokim učilištima u Republici Hrvatskoj koja izvode studijske programe iz područja ekonomije i poslovne ekonomije. Prikupljeni su podaci o konkretnoj realizaciji studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije na partnerskim institucijama s metodološkog i tehnološkog aspekta, a sve kako bi se identificirali postojeći načini postizanja ishoda učenja i povezane provjere. Istraživanje je provedeno u okviru radionica na 7 javnih sveučilišta. Radionicama je prisustvovalo 80 sudionika, a analiza je napravljena na ukupno 128 predmeta studijskih programa. Komparativna analiza ukazala je na raznolikost izvođenja različitih vrsta nastave na visokim učilištima, iako su predavanja, seminari i radionice i vježbe najučestalije primjenjivana vrsta nastave na razini svih institucija i analiziranih predmeta. Ipak, rezultati faktorske analize ukazali su i na metodološku i tehnološku raznolikost kurikuluma. Sumarni podaci o trenutačnim, u usporedbi s planiranim unapređenjima kurikuluma na visokim učilištima, ukazali su na razliku kojoj treba obratiti posebnu pozornost prilikom planiranja modernizacije studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit