Pregled bibliografske jedinice broj: 914699
Djetetov pojam o sebi i ispoljavanje poremećaja u ponašanju
Djetetov pojam o sebi i ispoljavanje poremećaja u ponašanju // Kriminologija & socijalna integracija, 2 (1994), 2; 97-107 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 914699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djetetov pojam o sebi i ispoljavanje poremećaja u ponašanju
(Child's self-concept and behaviour disturbance manifestation)
Autori
Tasić, Dejana
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 2
(1994), 2;
97-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pojam o sebi, poremećaji u ponašanju, adolescencija
(self-concept, behavioural distrubances, adolescence)
Sažetak
Ovaj je rad zbog višekratno dokazanog značaja 'pojma o sebi' za proces rasta i razvoja svake osobe, kao i zbog njegove dinamičke, promjenjive prirode u socijalnom okruženju, posvećen izučavanju povezanosti nekih aspekata 'pojma o sebi' i modaliteta ponašanja djece, u najosjetljivijem, adolescentnom razdoblju njihova razvoja. Na uzorku od 1023 učenika osmih razreda zagrebačkih osnovnih škola, autorica testira hipoteze prema kojima prostor poremećaja u ponašanju ima statistički značajnu moć diskriminacije u prostoru djetetova 'pojma o sebi', pri čemu je evidentnost poremećaja u ponašanju povezana sa statistički značajno lošijim 'pojmom o sebi'. Ispitanici su popunjavali Skalu procjene pojma 'JA' i Upitnik o modalitetima ponašanja učenika. Rezultati faktorske i diskriminacijske analize potvrđuju postavljenu hipotezu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Dejana Bouillet
(autor)