Pregled bibliografske jedinice broj: 914682
Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika?
Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika? // Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije / Bouillet, Dejana (ur.).
Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015. str. 119-130
CROSBI ID: 914682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Je li provedba rane odgojno-obrazovne intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika?
(Did the implementation of early educational interventions lead to changes in pupils behavior?)
Autori
Bouillet, Dejana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
Urednik/ci
Bouillet, Dejana
Izdavač
Forum za slobodu odgoja
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
119-130
ISBN
978-953-6958-55-9
Ključne riječi
Upitnik sposobnosti i teškoća učenika, evaluacija, promjene ponašanja učenika
(The Strenghs and Difficulties Questionnaire SDQ, evaluation, changes of pupils' behaviour)
Sažetak
Na uzorku učenika uključenih u ranu odgojno- obrazovnu intervenciju (n = 153) primjenjen je Upitnik sposobnosti i teškoća učenika - verzija za učitelje, prije i nakon provedbe intervencije. Utvrđeno je da je provedba intervencije dovela do promjena u ponašanju učenika jer su utvrđene pozitivne promjene u razvoju prosocijalnog ponašanja učenika, odnosima s vršnjacima, učiteljima i drugim odraslim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da ulaganje u pojačanu odgojnu i svaku drugu podršku učenicima koji se nalaze u riziku razvoja problema u ponašanju u ranoj fazi njihova školovanja i u ranoj fazi manifestiranja ponašajnih teškoća, imaju pozitivan učinak na učenika, odnose koje učenik razvija s vršnjacima i odraslim osobama, kao i na akademska postignuća učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti