Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 914656

PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA


Panjkota, Ante; Šalov, Iva; Krajnović, Aleksandra
PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 195-208 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 914656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA
(ADVANTAGES AND LIMITATIONS OF THE DATA CLUSTERING METHODS IN THE CUSTOMER IDENTIFICATION DIMENSION)

Autori
Panjkota, Ante ; Šalov, Iva ; Krajnović, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers / Dobrinić, Damir - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 195-208

Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
klasteriranje, identifikacija klijenata, k-means, meko klasteriranje, CRM
(clustering, customer identification, k-means, soft clustering, CRM)

Sažetak
Brojni autori predložili su 4-dimenzionalni CRM model kojeg čine identifikacija klijenata, privlačenje klijenata, razvoj odnosa s klijentima i zadržavanje klijenata. Prednosti i ograničenja različitih klasterskih metoda pri identifikaciji klijenata koje je moguće naći u raspoloživoj akademskoj literaturi predmet su ovog rada. Najčešće korištene metode u toj dimenziji su k- means ili njegove izvedenice i različite metode tzv. mekog klasteriranja (npr. Fuzzy C-means), a poslovna područja u kojima se uobičajeno koriste za identifikaciju klijenata su maloprodaja, telekomunikacije, bankarstvo, turizam i energetika. Jednostavnost upotrebe, dobra i razumljiva segmentacija korisnika su osnovne prednosti navedenih pristupa, dok su problemi procjene broja klastera, nemogućnosti direktne ugradnje dinamičkog ponašanja klijenata u klasterske strukture i tzv. problem višedimenzionalnosti uočeni kao glavna ograničenja primjene metoda klasteriranja u dimenziji identifikacije klijenata. Ovaj rad daje nekoliko smjernica koje bi mogle biti korisne strategije u nadvladavanju uočenih ograničenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ante Panjkota (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Panjkota, Ante; Šalov, Iva; Krajnović, Aleksandra
PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 195-208 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Panjkota, A., Šalov, I. & Krajnović, A. (2017) PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA. U: Dobrinić, D. (ur.)2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers.
@article{article, author = {Panjkota, Ante and \v{S}alov, Iva and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2017}, pages = {195-208}, keywords = {klasteriranje, identifikacija klijenata, k-means, meko klasteriranje, CRM}, title = {PREDNOSTI I OGRANI\v{C}ENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA}, keyword = {klasteriranje, identifikacija klijenata, k-means, meko klasteriranje, CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Panjkota, Ante and \v{S}alov, Iva and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2017}, pages = {195-208}, keywords = {clustering, customer identification, k-means, soft clustering, CRM}, title = {ADVANTAGES AND LIMITATIONS OF THE DATA CLUSTERING METHODS IN THE CUSTOMER IDENTIFICATION DIMENSION}, keyword = {clustering, customer identification, k-means, soft clustering, CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font