Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 914510

Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja


Sunko, Esmeralda
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 113-126 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 914510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
(The inclusion of children with autism fro the preschool teachers perspective)

Autori
Sunko, Esmeralda

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 59 (2010), 1; 113-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
problem inkluzije u praksi ; autizam u dječjim vrtićima ; stavovi odgojitelja prema inkluziji ; dijagnostički postupci ; edukacija odgojitelja
(the problem of inclusion in the practice ; autism in kindergartens ; titudes of preschool teachers towards the inclusion ; diagnostic procedures ; preschool teacher training ;)

Sažetak
Problem inkluzije u praksi posebno je naglašen kod djece s autizmom u dječjim vrtićima. Pretpostavke koje je potrebno ostvariti za provođenje inkluzije odnose se na probleme koji priječe ostvarivanje inkluzijskih vrednota. Jedna od vrlo važnih pretpostavki inkluzije jest redefiniranje uloge odgojitelja, kao i njihova osobna potreba odgoja i obrazovanja za prihvaćanjem djece s posebnim potrebama. Neodgovarajući položaj odgojitelja u dijagnostičkim postupcima umanjuje i njihovu odgojnu ulogu. Rezultati ispitivanja koji su prezentirani u ovom radu pokazuju stavove odgojitelja prema inkluziji kada se radi o djetetu s autizmom i naglašuju značajnu razliku u stavovima između odgojitelja s više i onih s manje godina radnog staža. S obzirom na rezultate ispitivanja, nužna je edukacija odgojitelja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 113-126 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Sunko, E. (2010) Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja. Školski vjesnik, 59 (1), 113-126.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, year = {2010}, pages = {113-126}, keywords = {problem inkluzije u praksi, autizam u dje\v{c}jim vrti\'{c}ima, stavovi odgojitelja prema inkluziji, dijagnosti\v{c}ki postupci, edukacija odgojitelja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {59}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Inkluzija djece s autizmom s gledi\v{s}ta odgojitelja}, keyword = {problem inkluzije u praksi, autizam u dje\v{c}jim vrti\'{c}ima, stavovi odgojitelja prema inkluziji, dijagnosti\v{c}ki postupci, edukacija odgojitelja} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda}, year = {2010}, pages = {113-126}, keywords = {the problem of inclusion in the practice, autism in kindergartens, titudes of preschool teachers towards the inclusion, diagnostic procedures, preschool teacher training, }, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {59}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {The inclusion of children with autism fro the preschool teachers perspective}, keyword = {the problem of inclusion in the practice, autism in kindergartens, titudes of preschool teachers towards the inclusion, diagnostic procedures, preschool teacher training, } }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • HRČAK





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font