Pregled bibliografske jedinice broj: 914510
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 113-126 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 914510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
(The inclusion of children with autism fro the preschool teachers perspective)
Autori
Sunko, Esmeralda
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 59
(2010), 1;
113-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
problem inkluzije u praksi ; autizam u dječjim vrtićima ; stavovi odgojitelja prema inkluziji ; dijagnostički postupci ; edukacija odgojitelja
(the problem of inclusion in the practice ; autism in kindergartens ; titudes of preschool teachers towards the inclusion ; diagnostic procedures ; preschool teacher training ;)
Sažetak
Problem inkluzije u praksi posebno je naglašen kod djece s autizmom u dječjim vrtićima. Pretpostavke koje je potrebno ostvariti za provođenje inkluzije odnose se na probleme koji priječe ostvarivanje inkluzijskih vrednota. Jedna od vrlo važnih pretpostavki inkluzije jest redefiniranje uloge odgojitelja, kao i njihova osobna potreba odgoja i obrazovanja za prihvaćanjem djece s posebnim potrebama. Neodgovarajući položaj odgojitelja u dijagnostičkim postupcima umanjuje i njihovu odgojnu ulogu. Rezultati ispitivanja koji su prezentirani u ovom radu pokazuju stavove odgojitelja prema inkluziji kada se radi o djetetu s autizmom i naglašuju značajnu razliku u stavovima između odgojitelja s više i onih s manje godina radnog staža. S obzirom na rezultate ispitivanja, nužna je edukacija odgojitelja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- HRČAK