Pregled bibliografske jedinice broj: 914415
Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb
Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb // Transport Infrastructure and Systems / Del'Acqua, Gianluca ; Wegman, Fred (ur.).
Rim: CRC Press ; A.A. Balkema Publishers, 2017. str. 225-232 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 914415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb
Autori
Šimun, Miroslav ; Mihalinac, Sandra ; Rehlicki, Kazimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Transport Infrastructure and Systems
/ Del'Acqua, Gianluca ; Wegman, Fred - Rim : CRC Press ; A.A. Balkema Publishers, 2017, 225-232
ISBN
978-1-138-03009-1
Skup
International congress on trasport infrastructure and systems
Mjesto i datum
Rim, Italija, 10.04.2017. - 12.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ulica kneza Branimira, prometno tehničko rješenje, prometni koridor
(prince Branimir Street, traffic technical solution, traffic corridor)
Sažetak
Prometna mreža svakog grada određena je Generalnim urbanističkim planom grada (GUP) što se očituje kroz prometne koridore određene širine. Generalni urbanistički plan je plan lokalne razine i u našem slučaju za grad Zagreb obuhvaća 220 km2. Planom se donose pokazatelji za izgradnju, uređenje i zaštitu prostora na području obuhvata Plana te osiguravaju prostorno- planski preduvjeti za realizaciju prometnih i infrastrukturnih projekata. Na prostoru velikog grada složena je međuovisnost prometne infrastrukture. Kvaliteta prometne infrastrukture očutuje se u dostupnosti i prohodnosti prostora te mobilnosti i unapređenju novih prometnih tokova što je temelj održivog razvoja. U ovom radu je razrađeno prometno tehničko rješenje ulice kneza Branimira u Zagrebu, dionica od Zavrtnice do ulice Vjekoslava Heinzela. Gradnja predmetne dionice započeta je 2012. godine kroz 1. fazu gradnje i to samo dijela ukupne širine planiranog prometnog koridora, a posljedica toga su djelomično riješeni imovinsko pravni odnosi. Konačna izgrađenost u punoj širini koridora planirana je kroz 2. fazu gradnje. U međuvremenu su se između ostvarene 1. faze i planirane 2. faze dodatno riješili imovinsko pravni odnosi, ali još uvijek ne u cijeloj širini planiranog koridora. Zbog toga se pristupilo izradi tehničkog rješenja kojim bi se zadržali elementi izgrađeni u 1. fazi gradnje te u svojevrsnoj međufazi izgradili elementi koji bi u cijelosti bili uklopivi u planiranu 2. fazu gradnje. U međufazi treba izgraditi elemente koji bi poboljšali prometne uvjete kao što su povećanje propusne moći i zadovoljavajuća razina uslužnosti. U radu su obrađene sve sastavnice i dana prometno tehnička rješenja međufaze gradnje.
Izvorni jezik
Engleski