Pregled bibliografske jedinice broj: 914335
Budimo promjena koju želimo vidjeti - efekti senzibilizacije na slijepe i slabovidne osobe kod adolescenata
Budimo promjena koju želimo vidjeti - efekti senzibilizacije na slijepe i slabovidne osobe kod adolescenata // 23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćaama u razvoju i ponašanju te ra osobe s invaliditetom / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 104-109 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 914335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budimo promjena koju želimo vidjeti - efekti senzibilizacije na slijepe i slabovidne osobe kod adolescenata
(Be the change we want to see - effects of adolescent sensibilisation on blind and partially sighted people)
Autori
Stibilj Batinić, Tatjana ; Kozjak-Mikić, Zlatka ; Švaić, Vjeran ; Babić, Janko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćaama u razvoju i ponašanju te ra osobe s invaliditetom
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 104-109
ISBN
978-953-7965-02-0
Skup
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.07.2014. - 28.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
senzbilizacija ; adolescenti ; slabovidnost
(sensibilisation ; adolescents ; partially sighted)
Sažetak
Cilj je desetogodišnjeg projekta od 2003. godine senzibilizacija na slijepe i slabovidne osobe u zdravstvu kod učenika i profesora Zdravstvenog učilišta te senzibiliziranje adolescenata koji se školuju kao zdravstveni djelatnici na probleme slijepih osoba. Ispitivanjem stavova prema slijepim osobama dobivene su statistički značajne razlike u rezultatima prije i poslije uvođenja tretmana posjete Tiflološkom muzeju. Značajne su na razini čitave skupine ispitanika, nema razlika na razini pojedinih razreda-subgrupa ovog prigodnog uzorka, znači, iako različitih usmjerenja stavovi učenika su ujednačeno pozitivni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb