Pregled bibliografske jedinice broj: 914080
Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi
Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi // Knjiga sažetaka 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“
Opatija, Hrvatska, 2017. str. 16-16 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 914080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi
(Methodology of teaching communication skills for effective use in health practice)
Autori
Perković, Lada ; Pukljak Iričanin, Zrinka ; Lučanin, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“
/ - , 2017, 16-16
Skup
16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
edukacija ; komunikacijske vještine ; zdravstveni djelatnici
(education ; communication skills ; health workers)
Sažetak
Većina zdravstvenih djelatnika u okviru svojeg formalnog obrazovanja prolazi edukaciju iz područja komunikacije koja je nužna za kvalitetnu zdravstvenu skrb. No pitanje je jesu li educirani na način koji im omogućuje i uspješnu primjenu sadržaja, obuhvaćenih kurikulumom, u svakodnevnoj zdravstvenoj praksi. Cilj je ovog rada prikazati spoznaje iz područja istraživanja metodologije poučavanja komunikacijskih vještina za zdravstvene djelatnike. Svrha je istraživanja u ovom području dati smjernice za izradu kurikuluma komunikacijskih vještina na različitim razinama obrazovanja, razviti metode poučavanja u praksi primjenjivih vještina te definirati kompetencije edukatora i način evaluacije edukacije iz komunikacijskih vještina. Zdravstvenim je djelatnicima potrebno osigurati kontinuiranu edukaciju iz komunikacije, od dobro razvijenih temeljnih komunikacijskih vještina s pacijentima, članovima obitelji i drugim zdravstvenim djelatnicima do vještina komunikacije s pacijentima u specifičnim situacijama. Metode poučavanja moraju se temeljiti na dokazima i biti usmjerene na studenta. Ciljevi su svake edukacije: razvijanje stavova koji facilitiraju komunikaciju, stjecanje teorijskih spoznaja i njihova primjena u praksi, tj. trening pojedinih vještina. Ti ciljevi zahtijevaju različite metode poučavanja. Prema istraživanjima, najefikasnijima se pokazuju metode iskustvenog učenja: igre uloga, analize simuliranih, snimljenih ili stvarnih interakcija s pacijentima, s uvježbanim opažačima te diskusije u malim grupama. Na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu ostvaruju se standardi uspješnog poučavanja komunikacijskih vještina, ali postoje i mogućnosti unaprjeđenja, u skladu s metodologijom poučavanja utemeljenom na dokazima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb