Pregled bibliografske jedinice broj: 914034
STRUKTURNA ANALIZA PROGRAMA EKOLOŠKE EDUKACIJE U ZAŠTIĆENIM PODRUČJIMA REPUBLIKE HRVATSKE
STRUKTURNA ANALIZA PROGRAMA EKOLOŠKE EDUKACIJE U ZAŠTIĆENIM PODRUČJIMA REPUBLIKE HRVATSKE, 2016., diplomski rad, diplomski, Šumarski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 914034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STRUKTURNA ANALIZA PROGRAMA EKOLOŠKE EDUKACIJE U ZAŠTIĆENIM PODRUČJIMA REPUBLIKE HRVATSKE
(Structural Analysis of Environmental Education Program in Protected Areas of Croatia)
Autori
Nižić, Nela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Šumarski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2016
Stranica
48
Mentor
Martinić, Ivan
Neposredni voditelj
Landekić, Matija
Ključne riječi
Zaštićena područja, ekološka edukacija, javne ustanove za zaštitu prirode, obrazovanje
(Protected areas, ecological education, public institutions for nature protection, education)
Sažetak
Uvodno se obrazlažu značaj i uloga edukacijskih programa (ekološke edukacije) kao jednog od najvažnijih segmenata upravljanja zaštićenim područjima i važnog sredstva zaštite samog zaštićenog područja kojim se utječe na svijest i ponašanje pristupnika edukaciji, odnosno posjetitelja, što izravno pridonosi dugoročnom očuvanju prirode. Nastavno se obrazlažu pristup i metoda prikupljanja podataka radi uvida i pregleda postojećeg stanja programa ekološke edukacije razvijenih u ustanovama koje upravljaju zaštićenim područjima i zaštićenim prirodnim vrijednostima na državnoj i regionalnoj/lokalnoj razini. Obrada prikupljenih podataka uključuje statističke analizu, grafički iskaz rezultata i komentar nalaza. Kroz strukturnu analizu prikazuju se glavne značajke edukacijskih programa te se iznose prijedlozi i sugestije u pogledu njihovog razvrstavanja, ujednačavanja i rangiranja – u odnosu na potrebe obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Šumarstvo