Pregled bibliografske jedinice broj: 913988
Digitalna pismenost djece predškolske dobi
Digitalna pismenost djece predškolske dobi // Hrčak - Glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva
Zagreb: Hrvatsko čitateljsko društvo, 2017. str. 10-11 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 913988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pismenost djece predškolske dobi
(Digital literacy of preschool children)
Autori
Kotrla Topić, M. ; Perković Kovačević, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, stručni
Izvornik
Hrčak - Glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva
/ - Zagreb : Hrvatsko čitateljsko društvo, 2017, 10-11
Skup
Stručni skup Hrvatskog čitateljskog društva: Koliko smo pismeni/nepismeni - digitalna pismenost našeg doba
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
digitalna pismenost, djeca predškolske dobi
(digital literacy, preschool children)
Sažetak
U radu se problematizira upravo određeni nesrazmjer roditeljskih očekivanja u pogledu uloge digitalne tehnologije u budućnosti njihove djece i trenutne razine digitalne pismenosti djece predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinički bolnički centar Osijek,
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Marina Kotrla Topić
(autor)