Pregled bibliografske jedinice broj: 913958
Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu
Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 913958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba uloge IKT-a u finskom i hrvatskom obrazovnom sustavu
(The comparison of the Role of ICT in the Finnish and Croatian Education System)
Autori
Mustafić, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2017
Stranica
29
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
Finska, inovacija, IKT, obrazovanje, obrazovni sustav
(Finland, innovation, ICT, education, education system)
Sažetak
Obrazovanje kao društvena institucija služi potrebama društva i mora se konstantno razvijati da bi moglo odgovarati na izazove globaliziranog svijeta koji se brzo i nepredvidivo mijenja. Danas je nemoguće unijeti obrazovne inovacije slobodne od tehnološkog napretka. Tehnološki resursi postali su obrazovni resursi, no bez pedagoške podloge, čime je korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija u mnogim državama neefikasno. Cilj rada je usporediti hrvatski i finski pogled na ulogu informacijsko- komunikacijskih tehnologija u obrazovanju i kako se to odražava na njihovo trenutno stanje u odgojno-obrazovnom sustavu, odnosno, pokazati što finski obrazovni sustav čini uspješnim, a gdje se Hrvatska još mora usavršavati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti