Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 913859

Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza


Mihić, Mirela
Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 12; 919-938 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 913859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza
(Segmentation of supermarket shoppers based on their satisfaction with sales staff and store design: multivariance analysis)

Autori
Mihić, Mirela

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 57 (2006), 12; 919-938

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
maloprodavači, segmentacija tržišta, kupci, faktorska analiza, klaster analiza, prodajno osoblje, izgled prodavaonice
(retailers, market segmentation, shoppers, factor analysis, cluster analysis, sales staff, store design)

Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja izdvojiti, koristeći se multivarijatnim tehnikama, a na osnovi stavova potrošača o prodajnom osoblju i o izgledu prodavaonice, određene grupe čimbenika i utvrditi mogu li one poslužiti kao osnova za segmentiranje tržišta. U uzorak je izabrano 15 supermarketa i u svakome je anketirano po 25 potrošača. Polazeći od problematike i ciljeva istraživanja, postavljene su tri hipoteze. Faktorskom analizom izdvojena su tri faktora (funkcionalni čimbenici, čimbenici atmosfere i osobni čimbenici), kojima su potom koristilo kao osnovnim varijablama segmentacije. Klaster analizom izdvojena su tri segmenta, nazvana: zadovoljni funkcionalnim aspektom, prvenstveno zadovoljni atmosferom i osobnim čimbenicima i oso bito nezadovoljni funkcionalnim čimbenicima. Rezultati istraživanja potvr dili su polazne hipoteze i ukazali na to da maloprodavači moraju nešto mijenjati ako i dalje žele biti konkurentni u opsluživanju svih triju segmenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirela Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Mirela
Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 12; 919-938 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mihić, M. (2006) Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (12), 919-938.
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2006}, pages = {919-938}, keywords = {maloprodava\v{c}i, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, kupci, faktorska analiza, klaster analiza, prodajno osoblje, izgled prodavaonice}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {57}, number = {12}, issn = {0424-7558}, title = {Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza}, keyword = {maloprodava\v{c}i, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, kupci, faktorska analiza, klaster analiza, prodajno osoblje, izgled prodavaonice} }
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2006}, pages = {919-938}, keywords = {retailers, market segmentation, shoppers, factor analysis, cluster analysis, sales staff, store design}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {57}, number = {12}, issn = {0424-7558}, title = {Segmentation of supermarket shoppers based on their satisfaction with sales staff and store design: multivariance analysis}, keyword = {retailers, market segmentation, shoppers, factor analysis, cluster analysis, sales staff, store design} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature
  • Scopus
  • Bibliography of the Social Sciences





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font