Pregled bibliografske jedinice broj: 913316
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 70; 19-27 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 913316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti
shvaćaju pojam beskonačnosti
(Finite or infinite? How students and students
understand the concept of infinity)
Autori
Jukić Matić, Ljerka ; Štivić, Marija
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 18
(2017), 70;
19-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
beskonačnost
(infinity)
Sažetak
U radu je opisano kratko istraživanje kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti. Opisane su i različite vrste beskonačnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku
Profili:
Ljerka Jukić Matić
(autor)