Pregled bibliografske jedinice broj: 913136
Osuvremenjivanje jezičnih nastavnih programa hotelijersko-turističke struke kroz primjenu CLIL pristupa poučavanja jezika
Osuvremenjivanje jezičnih nastavnih programa hotelijersko-turističke struke kroz primjenu CLIL pristupa poučavanja jezika // Foreign Language and Tourism, 3rd International Conference / Bosnar-Valković, Brigita ; Miškulin, Dolores (ur.).
Opatija: FMTU, 2016. str. 63-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 913136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osuvremenjivanje jezičnih nastavnih programa hotelijersko-turističke struke kroz primjenu CLIL pristupa poučavanja jezika
(Updating Hospitality Languages Programmes through Content and Language Integrated learning)
Autori
Miškulin, Dolores ; Peršić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Foreign Language and Tourism, 3rd International Conference
/ Bosnar-Valković, Brigita ; Miškulin, Dolores - Opatija : FMTU, 2016, 63-69
ISBN
978-953-7842-33-8
Skup
3rd International Conference Foreign languages and Tourism
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 15.09.2016. - 16.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CLIL (Integrirano učenje sadržaja i jezika), prirodna uporaba jezika, instrumentalna vrijednost, dvojako-usmjeren metodološki pristup, motivacija, stavovi
(content and language integrated learning (CLIL), natural use of language, instrumental value, dual-focused methodological approach, motivation, attitudes)
Sažetak
Content and Language Integrated Learning (CLIL) predstavlja integrirano učenje sadržaja i jezika, te podrazumijeva poučavanje predmeta kroz medij jezika drugačijeg od onoga koji se uobičajeno koristi za poučavanje. Na taj se način povećava motivacija učenika za učenje bilo jezika, bilo predmeta koji se uči. CLIL je, ne bez razloga, identificiran kao prioritetno područje u Akcijskom planu EU za učenje jezika i jezične raznolikosti zbog svoje učinkovitosti u svim sektorima obrazovanja i njegove sposobnost motiviranja učenika. S ciljem postizanja viših standarda jezičnih znanja i kompetencija na kolegijima turizma i hotelijerstva, analizirali smo mogućnosti provedbe CLIL pristupa kod osuvremenjivanja naših jezičnih studijskih programa. Nadalje, željeli smo saznati je li kod studenata hotelijerstva i turizma moguće poboljšati motivaciju za učenje jezika i jezične kompetencije putem CLIL pristupa učenja stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski