Pregled bibliografske jedinice broj: 912516
RESCUR: Na valovima. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob: Priručnik za odgojite(ic)e.
RESCUR: Na valovima. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob: Priručnik za odgojite(ic)e.. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 912516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RESCUR: Na valovima. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob: Priručnik za odgojite(ic)e.
(RESCUR: SURFING THE WAVES. A resilience curriculum for early years and primary schools. Early years.)
Autori
Cefai, Carmel ; Miljević-Riđički, Renata ; Bouillet, Dejana ; Pavin Ivanec, Tea ; Milanović, Mirjana ; Matsopoulos, Anastassios ; Gavogiannaki, Mariza ; Zanetti, Maria Assunta ; Cavioni, Valeria ; Bartolo, Paul ; Galea, Katya ; Simões, Celeste ; Lebre, Paula ; Caetano Santos, Anabela ; Kimber, Birgitta ; Eriksson, Charli.
Prevoditelji
Ivanc, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
389
ISBN
978-9537210984
Ključne riječi
kurikul, otpornost, predškolska dob
(curriculum, resilience, early years)
Sažetak
Kurikul je nastao u sklopu LLP Comenius projekta RESCUR – Razvoj Europskog kurikuluma za razvoj otpornosti djece predškolske i osnovnoškolske dobi (2012.-2015.). Cilj projekta bio je razvoj Europskog kurikuluma otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi putem međukulturalne i međunarodne suradnje. Projekt je realiziran uz koordinaciju Sveučilišta u Malti, a u njemu su sudjelovali i: Sveučilište na Kreti (Grčka), Sveučilište u Lisabonu (Portugal), Sveučilište u Orebru (Švedska), Sveučilište u Paviji (Italija) i Sveučilište u Zagrebu (Hrvatska). Radi se o kurikulumu koji znatno pridonosi realizaciji Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, ali i budućem nacionalnom kurikulumu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Razvijen je na temelju trenutačnih društvenih, ekonomskih i tehnoloških potreba i izazova suvremenog djetinjstva i roditeljstva te nastoji kod djece razviti kompetencije potrebne za svladavanje takvih izazova, kako bi ona kao mladi građani Europe mogla ostvarivati akademske uspjehe te društvenu i emocionalnu dobrobit. Ovaj priručnik namijenjen je odgojitelji(ca)ma za rad s djecom predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Uz knjigu je priložen CD s radnim materijalima. Priručnik je objavljeni na sedam jezika: engleski, hrvatski, malteški, grčki, talijanski, portugalski i švedski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb