Pregled bibliografske jedinice broj: 911840
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. (ur.).
Sisak: Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017. str. 188-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 911840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
(Blended learning in Military Education)
Autori
Kozina, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges
/ Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. - Sisak : Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017, 188-203
ISBN
978-953-57449-3-1
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
alati za provedbu mješovitog poučavanja ; sinkronizirano poučavanje ; nesinkronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba
(tools for implementation of blended learning ; synchronous teaching ; unsynchronized teaching ; simulation training ; military education)
Sažetak
Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja.Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika eobrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e-učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko-informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće
Napomena
Sažetak rada je objavljen u Knjizi sažetaka Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi