Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 911840

Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju


Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. (ur.).
Sisak: Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017. str. 188-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 911840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
(Blended learning in Military Education)

Autori
Kozina, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. - Sisak : Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017, 188-203

ISBN
978-953-57449-3-1

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
alati za provedbu mješovitog poučavanja ; sinkronizirano poučavanje ; nesinkronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba
(tools for implementation of blended learning ; synchronous teaching ; unsynchronized teaching ; simulation training ; military education)

Sažetak
Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja.Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika eobrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e-učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko-informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće

Napomena
Sažetak rada je objavljen u Knjizi sažetaka Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Kozina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka. (ur.).
Sisak: Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska, 2017. str. 188-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kozina, A. (2017) Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju. U: Kokanović, T., Opić, S. & Jurčević Lozančić, A. (ur.)ZBORNIK RADOVA / BOOK OF PROCEEDINGS International Scientific and Professional Conference Present for the Future of Education - Opportunities and Challenges.
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, year = {2017}, pages = {188-203}, keywords = {alati za provedbu mje\v{s}ovitog pou\v{c}avanja, sinkronizirano pou\v{c}avanje, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, simulacijske vje\v{z}be, vojna izobrazba}, isbn = {978-953-57449-3-1}, title = {Mje\v{s}ovito pou\v{c}avanje u vojnom obrazovanju}, keyword = {alati za provedbu mje\v{s}ovitog pou\v{c}avanja, sinkronizirano pou\v{c}avanje, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, simulacijske vje\v{z}be, vojna izobrazba}, publisher = {Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, year = {2017}, pages = {188-203}, keywords = {tools for implementation of blended learning, synchronous teaching, unsynchronized teaching, simulation training, military education}, isbn = {978-953-57449-3-1}, title = {Blended learning in Military Education}, keyword = {tools for implementation of blended learning, synchronous teaching, unsynchronized teaching, simulation training, military education}, publisher = {Karika-Sisak, Sisak, Hrvatska}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font