Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 911545

Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj


Novak, Marina
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berisav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 490-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 911545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
(Pre-Service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia)

Autori
Novak, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berisav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 490-502

ISBN
978-953-58055-5-7

Skup
1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2017. - 18.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbene škole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, školovanje nastavnika
(music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, teacher training)

Sažetak
Ovaj rad razmatra trenutno stanje na području nastave metodike nastave glazbenih instrumenata i pjevanja na umjetničkim studijima u Republici Hrvatskoj. U uvodnom dijelu autor daje opći pregled sadržaja predmeta koji se bave metodikom nastave glazbenih instrumenata ili pjevanja te analizira sadržaj temeljem dostupnih dokumenata, studijskih programa i izvedbenih planova. Središnji dio rada bavi se analizom rezultata istraživanja. Ispitanici su sveučilišni nastavnici (N = 14) koji predaju predmet tog sadržaja na tri visokoškolske ustanove u Republici Hrvatskoj koje, između ostalog, obrazuju buduće nastavnike individualne nastave glazbenih instrumenata/pjevanja. Podaci su prikupljeni pomoću anketnog upitnika, koji je osim niza pitanja zatvorenog oblika dao mogućnost ispitanicima da slobodno opišu, komentiraju te daju sugestije o sadržaju, načinu izvođenja, nedostacima te mogućim poboljšanjima u izvedbi nastave predmeta Metodika nastave glazbenih instrumenata / pjevanja. Rezultati prvog dijela istraživanja ustanovili su značajne razlike u sadržaju predmeta koje se ne mogu protumačiti isključivo različitom prirodom tehnike glazbenog instrumenta, odnosno pjevanja, dok rezultati drugog dijela istraživanja ukazuju i na praktičnu različitost u pristupu, načinu izvođenja kao i zahtjevima koji se postavljaju studentima tijekom nastave i na ispitu. Zaključni dio rada sumira i komentira navode ispitanika o mogućim poboljšanjima na području izobrazbe budućih nastavnika individualne nastave glazbenih instrumenata /pjevanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Novak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Marina
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berisav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 490-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak, M. (2016) Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj. U: Jerković, B. & Škojo, T. (ur.)Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti.
@article{article, author = {Novak, Marina}, year = {2016}, pages = {490-502}, keywords = {glazbene \v{s}kole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, \v{s}kolovanje nastavnika}, isbn = {978-953-58055-5-7}, title = {Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetni\v{c}kim studijima u Hrvatskoj}, keyword = {glazbene \v{s}kole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, \v{s}kolovanje nastavnika}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Marina}, year = {2016}, pages = {490-502}, keywords = {music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, teacher training}, isbn = {978-953-58055-5-7}, title = {Pre-Service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia}, keyword = {music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, teacher training}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font