Pregled bibliografske jedinice broj: 911545
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berisav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 490-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 911545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predmet Metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
(Pre-Service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia)
Autori
Novak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, 1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti
/ Jerković, Berisav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 490-502
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
1. međunarodni znanstveni i umjetnički sipmozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2017. - 18.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene škole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, školovanje nastavnika
(music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, teacher training)
Sažetak
Ovaj rad razmatra trenutno stanje na području nastave metodike nastave glazbenih instrumenata i pjevanja na umjetničkim studijima u Republici Hrvatskoj. U uvodnom dijelu autor daje opći pregled sadržaja predmeta koji se bave metodikom nastave glazbenih instrumenata ili pjevanja te analizira sadržaj temeljem dostupnih dokumenata, studijskih programa i izvedbenih planova. Središnji dio rada bavi se analizom rezultata istraživanja. Ispitanici su sveučilišni nastavnici (N = 14) koji predaju predmet tog sadržaja na tri visokoškolske ustanove u Republici Hrvatskoj koje, između ostalog, obrazuju buduće nastavnike individualne nastave glazbenih instrumenata/pjevanja. Podaci su prikupljeni pomoću anketnog upitnika, koji je osim niza pitanja zatvorenog oblika dao mogućnost ispitanicima da slobodno opišu, komentiraju te daju sugestije o sadržaju, načinu izvođenja, nedostacima te mogućim poboljšanjima u izvedbi nastave predmeta Metodika nastave glazbenih instrumenata / pjevanja. Rezultati prvog dijela istraživanja ustanovili su značajne razlike u sadržaju predmeta koje se ne mogu protumačiti isključivo različitom prirodom tehnike glazbenog instrumenta, odnosno pjevanja, dok rezultati drugog dijela istraživanja ukazuju i na praktičnu različitost u pristupu, načinu izvođenja kao i zahtjevima koji se postavljaju studentima tijekom nastave i na ispitu. Zaključni dio rada sumira i komentira navode ispitanika o mogućim poboljšanjima na području izobrazbe budućih nastavnika individualne nastave glazbenih instrumenata /pjevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost