Pregled bibliografske jedinice broj: 910990
IEA Medunarodno istraživanje gradanskog odgoja i obrazovanja ICCS 2016. Okvir provedbe istraživanja
IEA Medunarodno istraživanje gradanskog odgoja i obrazovanja ICCS 2016. Okvir provedbe istraživanja / Elezović, Ines (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik) doi:10.1007/978-3-319-39357-5
CROSBI ID: 910990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IEA Medunarodno istraživanje gradanskog odgoja i obrazovanja ICCS 2016. Okvir provedbe istraživanja
(IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016 Assessment Framework)
Urednik/ci
Elezović, Ines
Prevoditelji
Cigan, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
102
ISBN
978-953-7556-58-7
Ključne riječi
ICCS, ključni aspekti građanstva, građanski život, kontekst demokracije, građanska participacija, uporaba društvenih medija, građansko sudjelovanje, globalne prijetnje, održivi razvoj, uloga škola, vrednovanje obrazovnih postignuća, dizajn ispita ICCS 2016
(ICCS, Key aspects of civics and citizenship, Civic life, Contexts of democracy, Civic participation, Use of social media, Civic engagement, Global threats, Sustainable development, Role of schools, Evaluation of educational achievement, ICCS 2016 test design)
Sažetak
The International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) investigates the ways in which young people are prepared to undertake their roles as citizens in a range of countries in the second decade of the 21st century. ICCS 2016 is a continuation of a study initiated in 2009. This document outlines the framework and assessment design for the ICCS 2016. ICCS 2016 will report on student knowledge and understanding of key aspects of civics and citizenship, as well as student attitudes to, and engagement with, civic life. This survey is intended to respond to enduring and emerging challenges of educating young people in a world where contexts of democracy and civic participation continue to change. New developments include the increase in the use of social media as a tool for civic engagement, growing concerns about global threats and sustainable development, as well as recognition of the role of schools in fostering peaceful ways of interaction between young people.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Ova publikacija prijevod je izvornika IEA International Civic and Citizenship Study 2016 – Assessment Framework, kojeg je s engleskog na hrvatski jezik preveo Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Prijevod nije službeno verificiran od IEA – Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća, te stoga IEA nije, i ne može biti, odgovoran za bilo koje netočne navode ili propuste u prijevodu. Ova knjiga distribuira se pod uvjetima međunarodne licence Creative Commons (Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License, http://creativecommons. org/licenses/by-nc/4.0/) kojom se dozvoljava svaka nekomercijalna upotreba, umnažanje, prilagodba, distribucija i reprodukcija na bilo kojem mediju ili formatu sve dok se na primjeren način daje zasluga autoru/autorima i izvoru/izvorima, dok se navode poveznice na Creative Commons licencu te dok se navodi koje su izmjene napravljene.