Pregled bibliografske jedinice broj: 910808
POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI
POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI // Govor, 10 (1993), 1; 17-37 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 910808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI
(SPECIAL SPEECH DIFFICULTIES AMONG THE ELEMENTARY SCHOOL CHILDREN)
Autori
Ljubešić, Marta ; Blaži, Draženka ; Bolfan-Stošić, Natalija
Izvornik
Govor (0352-7565) 10
(1993), 1;
17-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
posebne jezične teškoće ; usvajanje jezika ; logopedija
(special speech difficulties ; spcech acquiring ; logopaedia)
Sažetak
U radu se razmatra problem stručnog nazivlja za poremećaj u usvajanju jezika kad jezična razvijenost ne odgovara razvojnom stupnju djeteta u drugim područjima, te se predlaže termin posebne jezične teškoće koji je uobičajen u engleskoj i američkoj literaturi. Istraživanje posebnih jezičnih teškoća u hrvatskom dio je većeg projekta, a u radu su prikazani rezultati učenika osnovnoškolske dobi s jezičnim teškoćama i njihovih kontrolnih vršnjaka (N1=N2=61) u dva mjerna instrumenta: zadacima ponavljanja rečenica, zadacima za prepoznavanje i ispravljanje pogrešnih nastavaka i u sposobnosti definiranja pojmova riječ i rečenica U svim mjernim postupcima učenici s posebnim jezu:rum teškoćama postizali su slabije rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb