Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910768

Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata


Sweeney, Andreja; Posavec, Mirjana
Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 503-525 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 910768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata
(The effect of the PAR Model of teaching in constructivism approach on terms and concepts learning)

Autori
Sweeney, Andreja ; Posavec, Mirjana

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 158 (2017), 4; 503-525

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
aktivno učenje ; konstruktivizam ; PAR metoda poučavanja ; nastava Prirode ; osnovna škola
(active learning, constructivism, PAR model of teaching, teaching nature science, primary school)

Sažetak
PAR model učenja jest metoda aktivnoga učenja koju karakteriziraju tri faze – prezentiraj, apliciraj i revidiraj, u kojoj učenici suradničkim učenjem konstruiraju vlastite koncepte i ispravljaju greške u fazi učenja novih nastavnih sadržaja. Cilj ovoga akcijskog istraživanja jest prikazati utjecaj metode na usvajanje pojmova i koncepata (na razini razumijevanja sadržaja) učenika petog razreda u nastavi Prirode. U istraživanju su sudjelovali učenici dvaju odjela petog razreda dviju osnovnih škola. Dok je u jednom odjelu korištena metoda PAR, u drugom odjelu, u drugoj školi, poučavalo se tradicionalnim načinom (frontalnom nastavom, usmenim izlaganjem učitelja). Rezultati pokazuju da učenici poučavani PAR metodom vjerojatno uspješnije usvajaju nove nastavne sadržaje, no istraživanje je pokazalo da u nekim pitanjima nema statistički značajne razlike u dobivenim odgovorima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirjana Posavec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Sweeney, Andreja; Posavec, Mirjana
Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 503-525 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Sweeney, A. & Posavec, M. (2017) Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata. Napredak (Zagreb), 158 (4), 503-525.
@article{article, author = {Sweeney, Andreja and Posavec, Mirjana}, year = {2017}, pages = {503-525}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, konstruktivizam, PAR metoda pou\v{c}avanja, nastava Prirode, osnovna \v{s}kola}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Utjecaj primjene PAR modela pou\v{c}avanja u konstruktivisti\v{c}kom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, konstruktivizam, PAR metoda pou\v{c}avanja, nastava Prirode, osnovna \v{s}kola} }
@article{article, author = {Sweeney, Andreja and Posavec, Mirjana}, year = {2017}, pages = {503-525}, keywords = {active learning, constructivism, PAR model of teaching, teaching nature science, primary school}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {The effect of the PAR Model of teaching in constructivism approach on terms and concepts learning}, keyword = {active learning, constructivism, PAR model of teaching, teaching nature science, primary school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font