Pregled bibliografske jedinice broj: 910703
Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja
Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja // Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Zadarske županije
Ražanac, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 910703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja
(Possibilities of integrating information literacy with regular teaching contents)
Autori
Juric, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Zadarske županije
Mjesto i datum
Ražanac, Hrvatska, 05.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informacijska pismenost, vođeno istraživačko učenje, integracija u nastavu, razredna nastava
(information literacy, guided inquiry, integration into curriculum, primary school)
Sažetak
Predstavljene su mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U toj dobi učenici nisu zreli za samostalno istraživačko učenje, ali moguća je primjena metoda vođenog istraživačkog učenja. Učenici se mogu upoznavati s procesom traženja, izbora i korištenja informacija kroz rad na praktičnim projektnim zadacima u malim grupama. Potrebno je razvijati vještine izrade bilješki i čitanja radi traženja informacija, uz postupno poticanje učenika na samostalnost i aktivno problemsko učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Mate Juric
(autor)