Pregled bibliografske jedinice broj: 910475
Implementacija tema održivog razvoja u nastavi geografije
Implementacija tema održivog razvoja u nastavi geografije // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 233-244 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 910475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija tema održivog razvoja u nastavi geografije
(The Implementation of Sustainability Themes in Geography Class)
Autori
Marin, Dinko ; Palić, Bernarda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
/ Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana - Zadar : Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017, 233-244
ISBN
978-953-331-154-8
Skup
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
kurikulum, nastavni plan i program, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj
(curriculum, education for sustainability, teaching plan and programme)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj podrazumijeva djelovanje u četiri glavna područja: okoliš, društvo, kultura i ekonomija te pridonosi samoj kvaliteti nastave uz poticanje suradničkog učenja i razvijanja vještina mišljenja višeg reda. Upravo kroz ovo međupredmetno područje nastoji se učenike osposobiti za svjesnost i kritičko promišljanje svijeta u kojemu žive i budućnosti koja je pred njima, što ističe odgovornost pojedinca te time postavlja imperativ što kvalitetnije implementacije ciljeva održivog razvoja od strane nastavnika. Geografija, kao nastavni predmet koji objedinjuje navedene četiri dimenzije kroz svoj sadržaj, može se shvatiti kao most koji povezuje, a zatim i sintetizira znanja iz prirodne i društvene grupe nastavnih predmeta. U ovom radu cilj nam je dati pregled zastupljenosti tema održivog razvoja u nastavi geografije u osnovnoj školi. Također, navest će se i primjeri dobre prakse kao i prijedlozi za moguće modele realizacije održivog razvoja u nastavi geografije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija