Pregled bibliografske jedinice broj: 910417
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 431-446 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 910417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal
(Music education and education through music - untapped educational potential)
Autori
Brđanović, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 431-446
ISBN
978-953-7320-46-1
Skup
Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dječji razvoj putem glazbe ; glazbene kompetencije ; glazbeno obrazovanje ; promjena obrazovne paradigme ; višestruke inteligencije
(Children's development through music ; musical competence ; music education ; educational paradigm change ; multiple intelligences)
Sažetak
Obrazovne potencijale glazbe - glazbeni, koji se ostvaruje glazbenom aktivnošću te neglazbeni, koji se ostvaruje u područjima povezanim s određenom glazbenom aktivnošću i njezinom društvenom namjenom - potrebno je u školi prepoznati, razumjeti i koristiti. Gardnerova teorija višestrukih inteligencija ukazuje na stalnu dinamičnu interakciju glazbene i ostalih čovjekovih inteligencija. Glazbena znanja i vještine pomažu kod različitih mentalnih konstrukcija, organizacija i prezentacija jer mnoge od njih imaju ekvivalent u glazbenim strukturama. Zato je glazbeni razvoj važan. Buduće bi promjene hrvatskog obrazovnog sustava trebale ponuditi različite kvalitetne, ravnopravno dostupne sadržaje, među kojima i glazbene, te omogućiti izbor - sukladno društvenim potrebama, sposobnostima i sklonostima učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Članak je referiran u RILM (Répertoire International de Littérature Musicale)