Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910417

Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal


Brđanović, Davor
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 431-446 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 910417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal
(Music education and education through music - untapped educational potential)

Autori
Brđanović, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 431-446

ISBN
978-953-7320-46-1

Skup
Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Dječji razvoj putem glazbe ; glazbene kompetencije ; glazbeno obrazovanje ; promjena obrazovne paradigme ; višestruke inteligencije
(Children's development through music ; musical competence ; music education ; educational paradigm change ; multiple intelligences)

Sažetak
Obrazovne potencijale glazbe - glazbeni, koji se ostvaruje glazbenom aktivnošću te neglazbeni, koji se ostvaruje u područjima povezanim s određenom glazbenom aktivnošću i njezinom društvenom namjenom - potrebno je u školi prepoznati, razumjeti i koristiti. Gardnerova teorija višestrukih inteligencija ukazuje na stalnu dinamičnu interakciju glazbene i ostalih čovjekovih inteligencija. Glazbena znanja i vještine pomažu kod različitih mentalnih konstrukcija, organizacija i prezentacija jer mnoge od njih imaju ekvivalent u glazbenim strukturama. Zato je glazbeni razvoj važan. Buduće bi promjene hrvatskog obrazovnog sustava trebale ponuditi različite kvalitetne, ravnopravno dostupne sadržaje, među kojima i glazbene, te omogućiti izbor - sukladno društvenim potrebama, sposobnostima i sklonostima učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Članak je referiran u RILM (Répertoire International de Littérature Musicale)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Brđanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Brđanović, Davor
Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 431-446 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brđanović, D. (2017) Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskorišteni obrazovni potencijal. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5.
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {431-446}, keywords = {Dje\v{c}ji razvoj putem glazbe, glazbene kompetencije, glazbeno obrazovanje, promjena obrazovne paradigme, vi\v{s}estruke inteligencije}, isbn = {978-953-7320-46-1}, title = {Glazbeno obrazovanje i obrazovanje glazbom - neiskori\v{s}teni obrazovni potencijal}, keyword = {Dje\v{c}ji razvoj putem glazbe, glazbene kompetencije, glazbeno obrazovanje, promjena obrazovne paradigme, vi\v{s}estruke inteligencije}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {431-446}, keywords = {Children's development through music, musical competence, music education, educational paradigm change, multiple intelligences}, isbn = {978-953-7320-46-1}, title = {Music education and education through music - untapped educational potential}, keyword = {Children's development through music, musical competence, music education, educational paradigm change, multiple intelligences}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font