Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910296

Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu


Kursan Milaković, Ivana
Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu, 2007., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split


CROSBI ID: 910296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu
(The influence of situational factors on impulsive buying)

Autori
Kursan Milaković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet Split

Mjesto
Split

Datum
21.06

Godina
2007

Stranica
157

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
impulzivna kupovina, čimbenici, situacijski utjecaji
(impulsive buying, factors, situational influences)

Sažetak
Rad proučava ulogu i značaj situacijskih čimbenika za impulzivnu kupovinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Avatar Url Ivana Kursan Milaković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kursan Milaković, Ivana
Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu, 2007., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split
Kursan Milaković, I. (2007) 'Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {157}, keywords = {impulzivna kupovina, \v{c}imbenici, situacijski utjecaji}, title = {Utjecaj situacijskih \v{c}imbenika na impulzivnu kupovinu}, keyword = {impulzivna kupovina, \v{c}imbenici, situacijski utjecaji}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {157}, keywords = {impulsive buying, factors, situational influences}, title = {The influence of situational factors on impulsive buying}, keyword = {impulsive buying, factors, situational influences}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font