Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910292

Poslovnost potrošača u marketingu


Radić, Tihomir; Kursan Milaković, Ivana
Poslovnost potrošača u marketingu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju/Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 34-44


CROSBI ID: 910292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovnost potrošača u marketingu
(Consumer business efficiency in marketing)

Autori
Radić, Tihomir ; Kursan Milaković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju/Customer value in a dynamic environment

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
34-44

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
poduzetnost, potrošač, proizvođač, dobro
(enterprise, consumer, producer, good)

Sažetak
Sve je očiglednije da se učenje marketinga o mjestu i ulozi potrošača na tržištu ozbiljno dovodi u pitanje. Svakodnevna događanja surovo opovrgavaju izvorni marketinški postulat da je potrošač središnja točka poduzetnih tvrtki i drugih djelatnih faktora usmjerenih svrhovitom zadovoljavanju njegovih potreba i želja. Naime, potrošači su neprestano izloženi opasnostima, prijetnjama i ugrožavanjima od loših, štetnih pa čak i pogubnih proizvoda. Sve teže podnose i trpe ekološke, sigurnosne i komunikacijske poremećaje, nedolične izazove, mračne perspektive i različite destrukcije što se kreću izvan kruga tolerantnih društvenih ponašanja. Osnovano se može reći da se oštro nameće i silovito napreduje bezobzirni antagonizam između profiterski pohlepne proizvodnje i društveno dolične, ljudskim potrebama i željama motivirane i usmjeravane, potrošnje. U tom se raskolu krije i temeljni ishod brojnih nedoumica, dilema, suprotstavljanja i lomova suvremenog svijeta. Polazeći od shvaćanja da je čovjek mikrokozmos čovječanstva i da je čovječanstvo makrokozmos čovjeka, ovaj pristup otvara pitanje stvarnog smisla i značenja tržišne bipolarnosti čovjeka. Neosporna činjenica da se svako ljudsko biće u svojstvenoj genezi revolvira (poslovno okreće, obrće, obara) iz potrošnje u proizvodnju i, obratno, iz proizvodnje u potrošnju zahtijeva istraživanja i spoznaje suvislog reda u događanju odnosnih alternacija. Proizlazi da se, promatrano u globalnim relacijama svijeta, društveni čovjek općenito poslovno alternira sam spram sebe prema strogom kriteriju bipolarne vlastitosti: proizvođač je za vlastitu (ljudsku) potrošnju jednako kao što je i potrošač iz vlastite (ljudske) proizvodnje. Shodno potpunoj simetriji istinskih tržišnih odnosa, kao što su: rad (u cilju) potreba, proizvodnja (za) potrošnju, prodaja (spram) kupnje, ponuda (u odnosu na) potražnju, dobitak (u mjeri) probitka itd., ravnoteža koju urgentno treba razvijati svodi se na imperativ da poduzetna proizvodnja nužno respondira preuzetnoj potrošnji. Znači da ovo razmatranje višestruko argumentira postavku da je preuzetništvo temeljni movens i put nastajućeg tržišnog pokreta okretnog čovjeka u cilju obostranog (proizvođačkog i potrošačkog) ostvarivanja svojstvene ljudske vlastitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivana Kursan Milaković (autor)

Avatar Url Tihomir Radić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radić, Tihomir; Kursan Milaković, Ivana
Poslovnost potrošača u marketingu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju/Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 34-44
Radić, T. & Kursan Milaković, I. (2008) Poslovnost potrošača u marketingu. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju/Customer value in a dynamic environment. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 34-44.
@inbook{inbook, author = {Radi\'{c}, Tihomir and Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {34-44}, keywords = {poduzetnost, potro\v{s}a\v{c}, proizvo\dja\v{c}, dobro}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Poslovnost potro\v{s}a\v{c}a u marketingu}, keyword = {poduzetnost, potro\v{s}a\v{c}, proizvo\dja\v{c}, dobro}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Radi\'{c}, Tihomir and Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {34-44}, keywords = {enterprise, consumer, producer, good}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Consumer business efficiency in marketing}, keyword = {enterprise, consumer, producer, good}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font