Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910233

Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine


Kursan Milaković, Ivana
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split


CROSBI ID: 910233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine
(Factors influencing word-of-mouth communication and the impact on buying intention)

Autori
Kursan Milaković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Split

Mjesto
Split

Datum
08.04

Godina
2014

Stranica
280

Mentor
Mihić, Mirela

Ključne riječi
usmena komunikacija, čimbenici, namjera kupovine
(word-of-mouth communication, factors, buying intention)

Sažetak
Rad proučava utjecaj različitih kategorija čimbenika (osobni, situacijski...) na slanje i primanje informacija usmenom komunikacijom, kao i značaj iste za namjeru kupovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivana Kursan Milaković (autor)

Avatar Url Mirela Mihić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kursan Milaković, Ivana
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split
Kursan Milaković, I. (2014) 'Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {280}, keywords = {usmena komunikacija, \v{c}imbenici, namjera kupovine}, title = {\v{C}imbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine}, keyword = {usmena komunikacija, \v{c}imbenici, namjera kupovine}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {280}, keywords = {word-of-mouth communication, factors, buying intention}, title = {Factors influencing word-of-mouth communication and the impact on buying intention}, keyword = {word-of-mouth communication, factors, buying intention}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font