Pregled bibliografske jedinice broj: 910233
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split
CROSBI ID: 910233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine
(Factors influencing word-of-mouth communication and the impact on buying intention)
Autori
Kursan Milaković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet Split
Mjesto
Split
Datum
08.04
Godina
2014
Stranica
280
Mentor
Mihić, Mirela
Ključne riječi
usmena komunikacija, čimbenici, namjera kupovine
(word-of-mouth communication, factors, buying intention)
Sažetak
Rad proučava utjecaj različitih kategorija čimbenika (osobni, situacijski...) na slanje i primanje informacija usmenom komunikacijom, kao i značaj iste za namjeru kupovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split