Pregled bibliografske jedinice broj: 910230
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih disciplina i interpretacije glazbe
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih disciplina i interpretacije glazbe // Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 330-340 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 910230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih disciplina i interpretacije glazbe
(Music history as a link between theoretical music disciplines and interpretation of music)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
ISBN
978-953-7320-45-1
Skup
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
harmonija, korelacija predmeta, polifonija, povijest glazbe, srednja glazbena škola
(harmony studies, music high school, music history, polyphony studies, subject correlation)
Sažetak
Učenici srednjih glazbenih škola teško povezuju sadržaje glazbeno-teorijskih predmeta s izvedbom. Malom intervencijom u redoslijed nastavnog plana i programa predmeta povijesti glazbe, po principu učenja od poznatog prema nepoznatome, odnosno od glazbe baroka, klasicizna i romantizma prema ranoj i suvremenoj glazbi, bolje bi se povezali sadržaji svih glazbeno-teorijskih predmeta. Osim toga, takav redoslijed učenja bolje bi pratio i napredak učenika kao izvođača. Na taj način učenik bi lakše usvojio sve nastavne sadržaje kao cjelinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Popović
(autor)