Pregled bibliografske jedinice broj: 909922
Povezivanje društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a
Povezivanje društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a // Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira ; Kovač Žnideršić, P (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 189-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 909922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezivanje društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a
(Connecting Social Media and Business Process Management to the benefit of CRM)
Autori
Tomičić-Pupek, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
/ Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira ; Kovač Žnideršić, P - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 189-194
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Upravljanje poslovnim procesima ; društveni mediji ; CRM ;
(Business Process Management ; Social Media ; CRM ;)
Sažetak
Upravljanje poslovnim procesima obuhvaća učinkovito izvođenje poslovnih procesa te kontinuirano unapređivanje i poboljšavanje načina rada organizacije. Postojeće paradigme praćenja rezultata rada oslanjaju se na različite izvore korisnih informacija, kako iz same organizacije , tako i iz njenog okruženja. U tom kontekstu sve veći značaj dobivaju društveni mediji te povezane tehnologije i koncepti kao što su društvene mreže, online forumi, online zajednice, platforme za dijeljenje sadržaja te drugi oblici suvremenog komuniciranja. Izrazito je pritom važno prikupiti relevantne podatke, obraditi ih i reagirati na njihov značaj te ih koristiti u funkciji ostvarenja zadanih ciljeva u organizacijski prihvatljivom vremenu te na društveno prihvatljiv način. Ovaj rad se bavi povezivanjem društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a, kao ključnog podsustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Katarina Tomičić-Pupek
(autor)