Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90963

Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi


Bušelić, Marija; Križman Pavlović, Danijela
Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi // Marketing države - Marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 59-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 90963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi
(Internal marketing – imperative for quality of public services)

Autori
Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing države - Marketing hrvatske države / Rocco, Fedor - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 59-64

Skup
Marketing države - Marketing hrvatske države

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
interni marketing; kvaliteta; usluge; javne službe; Republika Hrvatska
(internal marketing; quality; services; Public services; Republic of Croatia)

Sažetak
Promjene koje se događaju u suvremenim uvjetima življenja i privređivanja nameću usvajanje novih modela poslovanja. U datim uvjetima mijenja se i koncepcija marketinga, na način da se uz unapređenje odnosa s eksternom javnošću sve veća pozornost počinje pridavati internoj javnosti. Navedene promjene utječu na jačanja svijest o interaktivnom odnosu profitnog i neprofitnog sektora. Zbog takve uloge javnih službi kao i zbog činjenice da se internim marketingom unaprijeđuje kvaliteta zaposlenika (o kojoj neposredno ovisi kvaliteta pružene usluge i vrijednost koju ona ima za korisnika), autorice su u ovom radu istražile usvojenost internog marketinga u javnim službama Republike Hrvatske. Za postizanje navedenog cilja provedeno je primarno i sekundarno istraživanje. Istraživanjem je utvrđeno da u javnim službama nije usvojena niti se integralno primjenjuje suvremena koncepcija internog marketinga. Ova činjenica utječe na nedovoljno efikasno poslovanje javnih službi. Autorice smatraju da je potrebno, osobito zbog zadaće koja ima je povjerena, da javne službe implementiraju interni marketing u svoje poslovanje, jer bi se na taj način kvalitetnije zadovoljile potrebe građana, a imidž države u javnosti poboljšao.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008
0145006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Bušelić, Marija; Križman Pavlović, Danijela
Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi // Marketing države - Marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 59-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bušelić, M. & Križman Pavlović, D. (2001) Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi. U: Rocco, F. (ur.)Marketing države - Marketing hrvatske države.
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {59-64}, keywords = {interni marketing, kvaliteta, usluge, javne slu\v{z}be, Republika Hrvatska}, title = {Interni marketing and \#38;\#8211; imperativ kvalitete usluga javnih slu\v{z}bi}, keyword = {interni marketing, kvaliteta, usluge, javne slu\v{z}be, Republika Hrvatska}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {59-64}, keywords = {internal marketing, quality, services, Public services, Republic of Croatia}, title = {Internal marketing and \#38;\#8211; imperative for quality of public services}, keyword = {internal marketing, quality, services, Public services, Republic of Croatia}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font