Pregled bibliografske jedinice broj: 909621
Utjecaj motoričkog razvoja na cjeloviti razvoj djece u dobi od 2. do 5. godine
Utjecaj motoričkog razvoja na cjeloviti razvoj djece u dobi od 2. do 5. godine // Međunarodni znanstveno-stručni skup Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 104-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 909621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj motoričkog razvoja na cjeloviti razvoj djece u dobi od 2. do 5. godine
(The impact of motor development to the full development of children between ages 2 to 5)
Autori
Hajsek, Sanja ; Pajić, Maja ; Badrić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodni znanstveno-stručni skup Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti
/ Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka - Sisak : Dječji vrtić Sisak Stari, 2017, 104-112
ISBN
978-953-57449-3-1
Skup
Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca predškolske dobi ; cjeloviti razvoj djece ; motorički razvoj djece ; tjelesno vježbanje ; zdravlje
(preschool children ; comprehensive development of children ; motor development of children ; physical exercise ; health)
Sažetak
Cilj ovog rada je ukazati na važnost motoričkog razvoja djece, te njegov utjecaj na cjeloviti razvoj djece u dobi od druge do pete godine. Djetetov razvoj odvija se uvijek i svugdje te je potrebno pravovaljano utjecati na njega što će se kroz teorijski i praktični dio ovog rada i dokazati. Razvoj djeteta u dobi od druge do pete godine potrebno je promatrati kroz njegov utjecaj na cjeloviti razvoj i vrlo je važno poznavati razvojna područja, karakteristike djetetove dobi, poznavati senzorne sustave kao i dječju spontanu igru koja je nezaobilazan alat za poticanje djetetovog razvoja. Područje djetetovog razvoja ne može se gledati parcijalno jer razvojna područja ovise jedno o drugom. Poticanjem djece za sudjelovanjem u različitim motoričkim aktivnostima, potiče se ne samo motorički razvoj, već se istovremeno utječe i na kognitivni razvoj, razvoj govora te socijalni i emocionalni razvoj. Potreba za kretanjem i igrom jedna je od temeljnih potreba djeteta, a navike zdravog i aktivnog života stječu se u najranijoj dobi. U današnjem trendu sve manjeg kretanja, zdravlje ljudi postaje ozbiljno narušeno. Isto tako, situacija je slična i kod djecom jer ona uče oponašajući, dakle imitiraju odrasle. Svjetska zdravstvena organizacija preporuča tjelesnu aktivnost za predškolsku djecu u trajanju od 60 minuta dnevno jer je utvrđeno da redovita i pravilna tjelesna aktivnost utječe na pravilan rast i razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)