Pregled bibliografske jedinice broj: 909519
Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije
Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije // Book of abstracts The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb / Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana J ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Nišević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb, 2017. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 909519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije
(Therapeutic Riding: educational and pedagogical implications)
Autori
Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of abstracts The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb
/ Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana J ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Nišević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana - Zagreb, 2017, 22-22
ISBN
978-953-6418-87-9
Skup
The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2017. - 19.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovne, pedagoške implikacije, škola, terapijsko jahanje, učitelji
(teachers, school, therapeutic horseback riding, educational and pedagogical implications)
Sažetak
Terapijsko jahanje razmjerno je poznata, ali još uvijek nedovoljno istražena metoda rada s djecom i mladeži unutar edukacijsko-rehabilitacijskih, odgojno-obrazovnih i medicinskih znanosti. U novije vrijeme snažan poticaj istraživanju ove učinkovite rehabilitacijske metode dali su stručnjaci okupljeni oko udruga i konjičkih klubova koji se profesionalno bave terapijskim jahanjem. Međutim, taj entuzijazam zajednice još uvijek nema većeg odjeka u odgojno-obrazovnoj praksi niti prostora u školskom, po suvremenim nagnućima suradničkom i partnerskom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada ispitati koliko su učitelji (N=103) upoznati s terapijskim jahanjem i njihovim učincima na emocionalno-spoznajno, socijalno i motoričko područje razvoja djece. Također analizom učiteljevih spoznaja u praksi definiraju se odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije terapijskog jahanja u školskom kontekstu. Teorijski dio rada propituje različita polazišta i vidove terapijskog jahanja, raščlanjuje svojevrsnu terminološku zbrku oko definicija i termina vezanih za uporabu konja u terapijske svrhe. Rezultati istraživanja i njihova interpretacija usmjereni su na odgojno-obrazovnu praksu i afirmaciju terapijskog jahanja u školskom kontekstu kao učinkovite metode u otklanjanju prepreka za učenje i sudjelovanje. Pedagoške implikacije istraživanja ogledaju se kroz razvoj partnerskih odnosa škola i udruga za terapijsko jahanje. Važna odrednica toga je izobrazba učitelja, stručnih suradnika, ali i roditelja o različitim vidovima rehabilitacije terapijskim jahanjem i njegovim ishodima.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA